خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امروز محور آمریکا در منطقه رو به عقب نشینی است/ عربستان به هر سو برود با شکست مواجه می شود

ادیان نیوز/ شیخ نبیل قاووق گفت: منطقه بعد از بمباران پالایشگاه آرامکو وارد معادلات و تحولات جدید و بزرگی شده که به نفع آمریکا و دست نشانده هایش نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی مراسمی گفت: منطقه بعد از بمباران پالایشگاه آرامکو وارد معادلات و تحولات جدید و بزرگی شده که به نفع آمریکا و دست نشانده های آن نیست.
وی اشاره کرد: رژیم آل سعود با وجود میلیادر ها دلار که برای دریافت تسلیحات و حمایت آمریکا پرداخت کرده، با ناکامی، شکست و خواری مواجه شده و هیچ سودی نبرده است.
شیخ قاووق با بیان اینکه دولت آمریکا دچار حیرت و سرگردانی شده، گفت: دشمن اسرائیلی از مشاهده شدت و دقت ضربات پهباد ها دچار نگرانی و وحشت شده و می ترسد ضربات آرامکو به اسرائیل نیز برسد.
محور آمریکا امروز در منطقه رو به عقب نشینی است
عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: محور آمریکا امروز در منطقه رو به عقب نشینی است و به شکست خود در عراق، یمن، سوریه، غزه، لبنان و در برابر ایران اعتراف کرده و هر روز شکست جدیدی تجربه می کنند، امّا در مقابل محور مقاومت در مسیر دستاورد ها و پیروزی ها قرار دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم آل سعود تا زمانی که بر آمریکا تکیه دارد، با خسارت ها و شکست های بیشتری مواجه خواهد شد، بیان داشت: این رژیم در گرداب یمن گرفتار شده و امروز بیشتر و بیشتر غرق می شود.
عربستان به هر سو برود با شکست مواجه می شود
شیخ قاوق ادامه داد: تمامی گزینه های رزیم آل سعود در یمن خسارت اندر خسارت است و با باقی ماندن در یمن خود را ذلیل می کند و عمق آن بمباران می شود، امّا اگر عقب نشینی کند، پایه های رژیم به لرزه در می آید که این شکست بزرگی برای ولی عهد، ارتش و نقش عربستان سعودی در منطقه است، لذا عربستان به هر سو برود با شکست مواجه می شود.
تحریم های آمریکا علیه حزب الله بر محبوبیت مقاومت افزود
وی با اشاره به تحریم ها، تهدید ها و فشار های آمریکا علیه مقاومت برای کاهش محبوبیت آن اشاره کرد و گفت: تحریم های آمریکا علیه حزب الله بر محبوبیت مقاومت افزود و موجب حمایت بیشتر از سید مقاومت سید حسن نصر الله شد.
عضو شورای مرکزی حزب الله در پایان تصریح کرد: نتانیاهو گمان کرد که تحریم های شدید آمریکا علیه مقاومت این فرصت را به او می دهد که معادلات را تغییر دهد، لذا به تجاوز علیه سوریه و ضاحیه جنوبی بیروت روی آورد، امّا مقاومت در کمترین فاصله توانست پهباد های اسرائیلی را هدف قرار دهد که این دستاورد جدیدی برای مقاومت و تاکیدی بر شکست تحریم های آمریکا است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.