خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سفر جنجال‌برانگیز عثمان الخمیس به عربستان

عثمان الخمیس «واعظ کویتی» ۶ اکتبر ۲۰۲۲ علاوه بر عبدالکریم الخضیر، یکی از اعضای هیئه کبار العلماء، با عبدالعزیز آل الشیخ نیز دیدار کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سفر عثمان الخمیس، واعظ کویتی به ریاض، پایتخت عربستان و دیدار وی با مفتی اعظم این کشور، عبدالعزیز آل الشیخ، جنجال گسترده‌‌ای در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

عثمان الخمیس روز پنجشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۲ علاوه بر عبدالکریم الخضیر، یکی از اعضای هیئه کبار العلماء، با عبدالعزیز آل الشیخ نیز دیدار کرد.

طیف وسیعی از سعودی‌ها از دیدار عثمان الخمیس، واعظ سلفی که شاگرد برجسته‌ترین علمای سعودی مانند عبدالعزیز بن باز و محمد بن عثیمین بوده، استقبال کردند.

در حالی که برخی از کاربران توئیتر از دیدار روز پنجشنبه وی، ابراز تأسف کردند و گفتند که او به دنبال «بازیابی شکوه  الصحوه» است که ولیعهد محمد بن سلمان آن را نابود کرد.

عثمان الخمیس واعظی است که سالیان اخیر با فتواها و سخنرانی‌هایش که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مشهور شده است. وی بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد.

منبع مطالعات تخصصی عربستان
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.