خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افزایش حملات صهیونیستی به رسانه‌‌ها در قلب مقاومت

عضو ارشد جنبش حماس بیان کرد:

اسماعیل رضوان، عضو ارشد جنبش حماس فلسطین گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در قلب مقاومت یعنی فلسطین همواره هدف حمله دشمن صهیونیستی بوده‌اند، به شکلی که دشمن از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۵۵ خبرنگار و اهل رسانه را شهید و بیش از ۲۰۰ خبرنگار را اسیر کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اسماعیل رضوان، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) طی سخنانی در نخستین یادواره‌ شهدای رسانه محور مقاومت که صبح امروز، ۸ اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، طی سخنانی با سلام و درود به روح شهدای مقاومت به‌ویژه شهدای رسانه‌های مقاومت و خیرمقدم به خانواده‌های آن‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در قلب مقاومت یعنی فلسطین همواره هدف حمله دشمن صهیونیستی بوده‌اند. به شکلی که دشمن از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۵۵ خبرنگار و اهل رسانه را شهید و بیش از ۲۰۰ خبرنگار را اسیر کرده است.

وی افزود: علاوه بر این حملات زیادی به ساختمان رسانه‌ها داشته که مهمترین آنها ۴ حمله ویرانگر به تلویزیون و رادیوی قدس بوده است.

اسماعیل رضوان در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در پوشش مبارزه مقاومت با صهیونیست‌ها به وضعیت کنونی کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی و تجاوزات صهیونیست‌ها نیز اشاره و تأکید کرد: اجلاس عقبه از نظر مقاومت و ملت ما محکوم است چرا که این اجلاس در واقع نشستی امنیتی برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به خطر حقیقی که قدس و الاقصی با آن مواجه است، تأکید کرد: مقاومت از مبارزه و نبرد در راه قدس و الاقصی باز نخواهد نشست.

عضو ارشد جنبش حماس در پایان حمایت کامل خود از تأسیس کمیته دائمی حمایت از رسانه‌های مقاومت را اعلام کرد.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.