خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمایت منافقین از سخنان نتانیاهو

به گزارش ادیان نیوز، پایگاه اینترنتی رادیو فرانسه گزارش داد: «مریم رجوی» به قدرت های جهانی هشدار داد که به بهانه مبارزه با گروه داعش با جمهوری اسلامی ایران مصالحه و سازش نکنند.
رجوی همچنین بدون اشاره به پیشینه سال ها همکاری جنگی و تروریستی منافقین با رژیم صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران و سرکوب قیام های مردمی عراق بویژه کردها و شیعیان علیه حکومت بعثی، افزوده است: جامعه جهانی نباید با ایران همکاری کند.
این خواسته های قجر عضدانلو عینا توسط نتانیاهو در کنگره آمریکا بیان شده که گفته بود «نباید با جمهوری اسلامی به توافق رسید.»
سخنگوی کاخ سفید ادعاهای نتانیاهو را به عنوان «فرضیه های نادرست و دیگر هیچ» رد کرده بود و بر درستی موضع کاخ سفید در قبول نکردن درخواست نتانیاهو برای دیدار با باراک اوباما تاکید کرد.
منافقین پس از اخراج از خاک عراق با حمایت های اطلاعاتی و مالی رژیم صهیونیستی و ارائه اطلاعات جاسوسی خود از عراق به داعش، سعی در جلب گسترش حمایت های تل آویو دارند.
کشتار هزاران عراقی و همکاری با استخبارات دوران حکومت صدام در شکنجه زندانیان عراقی و اسیران ایرانی بخشی از اقدامات منافقین در زمان استفاده حکومت بعثی از این گروهک است که تحقیقات در مورد ابعاد این همکاری ها توسط نظام قضایی عراق در حال انجام است.
منبع: پایگاه خبری تحلیلی انتخاب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.