خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش سازمان همکاری اسلامی به تجاوزات نظامی اسرائیل

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی ادامه تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را که منجر به شهادت ۲۵ نفر، زخمی شدن ۷۶ شهروند فلسطینی و همچنین تخریب چندین ساختمان مسکونی در غزه شده است، به شدت محکوم کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای این تجاوز نظامی وحشیانه را جنایتی فجیع و نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی دانست.

سازمان همکاری اسلامی، اسرائیل را مسئول کامل عواقب تداوم و تشدید تجاوزات خود و جنایات جنگی که علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود خوانده و آن را که تهدیدی برای امنیت، صلح و ثبات در کل منطقه دانست.

این سازمان از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا روندهای خود را برای محاکمه افراد مسئول جنایات جنگی تسریع بخشد. همچنین مجدداً از جامعه بین‌الملل خواست تا مسئولیت‌های خود را انجام و برای توقف این تجاوز مستمر اسرائیل، حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین و وادار کردن اسرائیل به احترام به تعهدات خود تحت قوانین بین‌المللی، مداخله کند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.