خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسلام هراسی در انگلستان پس از جنگ غزه ۳۳۵ درصد افزایش یافته است

براساس یک گزارش تازه، اسلام هراسی و اقدامات نفرت انگیز علیه مسلمانان در انگلستان از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و همزمان با آغاز جنگ در غزه سی صد و سی و پنج درصد افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، “ایمان عطا”، مدیر پروژه ملی “Tell Mama” که قربانیان اسلام هراسی در انگلستان را حمایت می کند به “بی بی سی” گفت اقدامات نفرت انگیز علیه مسلمانان در این کشور از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به بیش از سه برابر افرایش یافته است.

براساس گزارش پروژه مذکور از هفت اکتبر تا هفت فوریه سال گذشته میلادی دو هزار و ده واقعه اسلام هراسانه در انگلستان اتفاق افتاده است که در مقایسه با شش صد واقعه سال ۲۰۲۲ میلادی رقم قابل ملاحظه ای به شمار می رود.

گزارش تاکید می کند: بیش از نیمی از وقایع اسلام هراسانه اتفاق افتاده از نوع کلام نفرت انگیز در شبکه های مجازی بوده است و یک چهارم رویدادها در لندن افتاق افتاده است.

وقایع اسلام هراسانه اتفاق افتاده شامل “آزار و اذیت، رفتار های توهین آمیز، تهدید و خرابکاری و وحشیگری” بوده و دو سوم آنها علیه زنان مسلمان به قوع پیوسته است.

ایمان عطا تاکید کرد مسلمانان و یهودیان از جنگ در غزه متاثر شده اند.

وی افزود: مسلمانان و یهودیان از اینکه به صورت روزانه به خاطر هویتشان و به خاطر دینشان مورد حمله قرار می گیرند، رنج می برند.

منبع: سرویس انگلیسی ادیان نیوز

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.