خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شورای روابط اسلام-آمریکا: چرا بایدن نقش وکیل مدافع نتانیاهو را بازی می‌کند

شورای روابط اسلام-آمریکا می‌گوید مسلمانان آمریکایی به‌دفعات سیاست حمایت جو بایدن از نسل‌کشی در غزه را محکوم کرده‌اند و زبانشان مو درآورده است.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “الجزیره” نهاد عوض، رئیس شورای روابط اسلام-آمریکا گفت: وتوی طرح آتش‌بس سازمان ملل در غزه از سوی آمریکا شرم‌آور است.

وی افزود: جو بایدن نباید فرامش کند که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا است نه وکیل مدافع بنیامین نتانیاهو.

نهاد عوض گفت: “از شهروندان آمریکا می‌خواهیم از طریق ارتباط با کاخ سفید و مقامات انتخابی آن به مخالفت خود با حمایت دولت جو بایدن از اسرائیل ادامه دهند و بر آتش‌بس در غزه، دسترسی به کمک‌های انسان دوستانه و تلاش برای صلح تأکید نمایند.”

از سویی هم نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل هنگام سخنرانی دردناک خود در دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه به‌یک‌باره اشک ریخت.

ریاض منصور، ناظر دائمی فلسطین در سازمان ملل، گفت آینده آزادی، عدالت و صلح می‌تواند از هم‌اکنون آغاز گردد.

وی تأکید نمود: در صورتیکه دیوان بین‌المللی دادگستری اشغال سرزمین فلسطین از سوی اسرائیل را غیرقانونی اعلام نماید، پیامدهای قانونی آن می‌تواند نتایج سریعی به دنبال داشته باشد و مسیر دستیابی به صلحی پایدار را هموار سازد.

مسلمان آمریکایی که درصد بالایی از آن‌ها را اعراب تشکیل می‌دهند از سویی هم در مخالفت سیاست حمایت دولت بایدن از اسرائیل تصمیم گرفته‌اند در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو در آمریکا به بایدن رأی دهند.

منبع: سرویس انگلیسی ادیان نیوز

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.