خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ماموستا عبدالسلام: تمام اقوام و ادیان در اداره ایران سهیم هستند

­مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: همه اقوام و ادیان در اداره کشور سهیم و دخیل هستند و هیچ کدام فضیلتی بر دیگری ندارند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور نمایندگان ادیان توحیدی در بنیاد ایران شناسی برگزار شد، گفت: رئیس جمهور شهید می‌گفت اقوام مانند پازل هستند که هر چه بیشتر در هم تنیده شوند انسجام بیشتر می‌شود.

وی افزود: شهید رئیسی، اقوام را به رنگین کمان تشبیه می‌کرد و می‌گفت اقوام در حقوق، مساوی هستند و این رنگ‌ها و تنوع‌ها راز بقا هستند.

ماموستا عبدالسلام کریمی اضافه کرد: همه اقوام و ادیان در اداره کشور سهیم و دخیل هستند و هیچ کدام فضیلتی بر دیگری ندارند.

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: امروز پس از شهادت رئیس جمهور ناگفته‌هایی را می‌شنویم که مظلومیت وی را نمایان می‌کند و حضور میلیونی در تشییع پیکر او نیز نشان از همین موضوع است.

نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس افزود: شهید رئیسی الگویی برای پیشرفت کشور بود و برای کسب رای، همه چیز را قربانی نمی‌کرد.

آرا شاوردیان اضافه کرد: رئیس جمهور شهید، نماد پویایی انقلاب بود و کارنامه درخشانی در بسیاری از حوزه‌ها از خود برجاگذاشت.

منبع shabestan
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.