خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیش ۱۰ هزار نسخه قرآن کریم در نمایشگاه کتاب اندونزی

غرفه عربستان در نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی بیش از پنج هزار نسخه قرآن کریم و پنج هزار ترجمه معانی قرآن به زبان اندونزی را عرضه کرده است.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه سبق، نمایشگاه بین المللی کتاب امسال اندونزی که از چهارم تا هشتم سپتامبر در جاکارتا پایتخت این کشور برگزار شده است، میزبان کتاب های اسلامی و دینی از سراسر کشورهای جهان بود است.

وزارت امور اسلامی و تبلیغات و ارشاد عربستان یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه است، به طوری که این وزارتخانه بیش از پنج هزار نسخه قرآن کریم و بیش از پنج هزار نسخه ترجمه معانی قرآن کریم به زبان اندونزی را در غرفه خود عرضه کرده است.

در این غرفه همچنین انتشارات علمی در زمینه های مختلف علوم اسلامی به منظور نشر اسلام و آگاهی سازی بازدیدکنندگان نسبت به پیام والای این دین حنیف و نقش موثر این کتاب های اسلامی در ترویج میانه روی، اعتدال ، فرهنگ مدارا، دوری از تندوری ارایه می شود.

هدف این وزارتخانه از حضور در این نمایشگاه تبادل تجربه با انتشاراتی ها و مراکز علمی کشورهای دیگر در این نمایشگاه و گفتگو با آنها در زمینه نشر است.

همچنین این وزارتخانه ۱۰ هزار نسخه قرآن کریم متعلق به مجمع چاپ قرآن کریم  ملک فهد در مدینه منوره را به بازدیدکنندگان این نمایشگاه اهدا کرده است.

پایان پیام/۴۴

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.