خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کاخ سفید دچار آشفتگی سیاسی است

ادیان نیوز/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی اشاره کرد: فاجعه شهدای مراسم “طویریج”، بازتاب های رسانه ای جهانی به دنبال داشت؛ به گونه ای که همگی در خصوص حادثه و کربلا و امام حسین (ع) پرس و جو می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: فاجعه شهدای مراسم “طویریج”، بازتاب های رسانه ای جهانی به دنبال داشت؛ به گونه ای که همگی در خصوص حادثه و کربلا و امام حسین (ع) پرس و جو می کنند.
وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا، تاکید کرد: ما در دنیا و آخرت خسران نمی بینیم.
سید قپانچی در بخش دیگر با اشاره به اینکه بسیج مردمی عراق پهباد دیگری را در آسمان شهر صلاح الدین و دیالی سرنگون کرد، گفت: بسیج مردمی نشانگر اراده حسینی عراق است و ما را سرافراز کرده است.
امام جمعه نجف اشرف در خصوص اظهارات نتانیاهو و وعده های او مبنی بر اینکه اگر در انتخابات پیروز شود، کرانه باختری را به اسرائیل ملحق می کند، گفت: این وعده ها محکوم به شکست است و اسرائیل امروز شاهد شمارش معکوس است.
وی افزود: برای اولین بار شاهد فرار نتانیاهو لحظه سقوط موشک های حزب الله بودیم.
حجت الاسلام و المسلمین قپانچی با بیان اینکه کاخ سفید شاهد آشفتگی سیاسی است، تصریح کرد: استعفای چهار باره مشاور امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ، دلیلی بر شکست آن در به زانو در آوردن ایران است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.