خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نشست تخصصی «سطوح و مراتب وحدت مسلمانان» برگزار می شود

با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب؛

بررسی مفاهیم ناظر به مراتب وحدت امت‌اسلامی در نشست تخصصی سطوح و مراتب وحدت مسلمانان به همت معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پیرو سخنان مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی، نشست تخصصی سطوح و مراتب وحدت مسلمانان توسط معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

در این نشست، حجج الاسلام سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و محمد جواد ابوالقاسمی، عضو هیئت علمی بعثه مقام معظم رهبری، مولوی محمد اسحاق مدنی، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دکتر سیدمحمدرضا طباطبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) حضور خواهند داشت و به ارائه دیدگاه و نظرات خود خواهند پرداخت.

بررسی مفاهیم ناظر به مراتب وحدت امت‌اسلامی، بررسی رهنمودهای قرآنی مرتبط با مراتب وحدت مسلمانان، مقایسه و نقد دیدگاه‌های اندیشمندان درباره سطوح و ابعاد وحدت اسلامی، تحلیل دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون سطوح و مراتب وحدت اسلامی، بررسی الگوهای همگرایی و ائتلاف و اتحاد جوامع و تطبیق آنها بر روابط کشورهای اسلامی وتجزیه و تحلیل نظریه امت واحده قرآنی و عوامل و زمینه های تحقق آن از سرفصل های این نشست اعلام شده است.

برپایه این گزارش، نشست تخصصی سطوح و مراتب وحدت مسلمانان همزمان با ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه (۸ ربیع الثانی) از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت تهران در بستر شبکه اینترنتی رواق میقات به آدرس revaghemighat.tv برگزار می‌‌‌شود.

نشست تخصصی سطوح و مراتب وحدت مسلمانان

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.