خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بررسی «جایگاه دین و مردم سالاری دینی در ایران» در ژاپن

سمینار «بررسی جایگاه دین و مردم سالاری دینی در ایران» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سمینار تخصصی «بررسی جایگاه دین و مردم سالاری دینی در ایران» با حضور ایرانشناسان، اسلام‌شناسان، اساتید زبان و ادبیات فارسی، محققان و هنرمندان ژاپنی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی، برگزار می شود.

در این برنامه که در فضای مجازی اجرا می‌شود، کنجی تومیتا از ایران شناسان برجسته ژاپنی و استاد سابق دانشگاه دوشیشا در کیوتو که در خصوص اندیشه‌های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و … سال‌ها مطالعه و تحقیق کرده‌اند در خصوص تمدن اسلامی ایرانی و همچنین جایگاه دین و مردم سالاری دینی در ایران به سخنرانی خواهد پرداخت.

این نشست مجازی روز شنبه (۲۹ آبان‌ماه) ساعت ۱۷:۰۰ به وقت توکیو و ۱۱:۳۰ به وقت ایران در فضای مجازی زوم برگزار می‌شود و از طریق لینک زوم https://us02web.zoom.us/j/8364559495 قابل دسترسی خواهد بود.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.