خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مباحثه علمی بر محور آموزه‌های اسلام و مسیحیت برای نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید واتیکان توجه به خدا و معنویت را برای جامعه بشری امروز بیش از پیش ضروری دانست و گفت: مفاهیم مسیح و آنچه پیامبر اکرم(ص) به ما آموختند باید در نشست‌های علمی مباحثه شود تا دیدگاه‌ها به یکدیگر نزدیکتر شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، سه‌شنبه دوم آذرماه، هنگام دریافت استوارنامه آندژی یوزوویچ، سفیر جدید واتیکان در تهران، با تأکید بر اینکه امروز توجه به خدا و معنویت برای جامعه بشری ضروری است، اظهار کرد: براساس آموزهای قرانی، وجه مشترک ما که همان ادیان ابراهیمی باشد موجب اتحاد و انسجام ما می‌‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که امروز در جهان ظلم می‌کنند، اگر به آموزه‌های مسیح توجه کنند، دیگر مرتکب ظلم نمی‌شوند و واتیکان می‌تواند در این زمینه نقش فعالی ایفا کند.

رئیس‌جمهوری ایران ادامه داد: مفاهیم دین مسیح و آنچه پیامبر اکرم(ص) به ما آموختند باید در نشست‌های علمی مباحثه شود تا دیدگاه‌ها به یکدیگر نزدیکتر شود.

 

منبع پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.