خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام تبریک سراسقف ایلاریون در پی انتصاب رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

رئیس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدوکس پاتریارشات مسکو گفت: شرکت حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در کمیسیون مشترک گفتگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس از اهمیت زیاد برخوردار است که مدت ۲۵ سال جوامع دینی و مردمان دو کشور را متحد ساخته است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پیام تبریک سراسقف متروپولیت ایلاریون رئیس بخش روابط خارجی کلیسای ارتدوکس روسیه در پی انتصاب رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بدین شرح است:

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور
رئیس محترم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

انتصاب حضرتعالی را به سمت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم. در اوایل سال‌های ۲۰۰۰ میلادی شما به عنوان رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو فعالیت می‌کردید، با کلیسای ارتدوکس روس و جامعه آکادمیک روسیه تعامل فعال داشتید.

این مهم امکان آشنایی نزدیک با کشور ما و زندگی فرهنگی و دینی آن را به حضرتعالی داد. مطمئن هستم که این تجربه در فعالیت شما به عنوان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ج.ا.ایران مفید واقع می‌شود.

شرکت حضرتعالی در کمیسیون مشترک گفتگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس از اهمیت زیاد برخوردار است که مدت ۲۵ سال جوامع دینی و مردمان دو کشور را متحد ساخته است.

برای شما آرزوی سلامتی، تندرستی، سعادت و موفقیت در این مسئولیت جدید و مهم دارم.

رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.