خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دعا در کنیسه برای نظامیان صهیونیست؛ برگی دیگر از عادی‌سازی مراکش

کنیسه تلمود تورات در رباط، پایتخت مراکش هفته گذشته در جریان بازدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از آنجا شاهد برپایی مراسم دعا برای نظامیان رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کنیسه «تلمود تورات» در رباط پایتخت مراکش در رویدادی بی سابقه شاهد برپایی نماز یهودیان با حضور بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نظامیان صهیونیست به منظور دعا کردن برای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

اقدامی که روزنامه تایمز اسرائیل آن را یک اتفاق نادر خواند که صدای دعا کردن برای رفاه سربازان اسرائیلی در یک کشور عربی شنیده شود، به ویژه زمانی که خود سربازان اسرائیلی با اصالت مراکشی در آن مراسم دعا حضور داشته باشند.

به نوشته این روزنامه، این دعا هفته گذشته زمانی برگزار شد که بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از کنیسه تلمود تورات در رباط، پایتخت مراکش بازدید کرد.

این روزنامه گفت که بر خلاف امارات و بحرین که روابط خود را با اسرائیل به عنوان بخشی از به اصطلاح «توافق ابراهیم» عادی کرده‌اند، بسیاری از اسرائیلی‌ها اصالتاً مراکشی هستند زیرا بین ۲۵۰ هزار تا نزدیک به یک میلیون صهیونیست ریشه در مراکش دارند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.