خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

راهپیمایی روز قدس امسال پیام مقاومت ملت ایران را به گوش ترامپ و نتانیاهو رساند

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پیام پایداری این ملت را به گوش ترامپ و نتانیاهو که تمام تلاش‌شان را بر علیه منافع ملت ایران به کار گرفته‌اند رساند.

به گزارش ادیان‌نیوز، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت:

در مرحله اول لازم می‌دانم که از حضور پرشور تمامی مردم ایران به ویژه ایرانیان کلیمی در این راهپیمایی تشکر کنم.

وی افزود: این حضور در شرایطی که ترامپ، نتانیاهو و سایر دیوانگان عالم تمامی توان‌شان را بر علیه منافع ملی ایران و بر علیه ارزش‌های توحیدی به کار گرفته‌اند، پیام پایداری و مقاومت ملت ایران را به گوش‌های آنها رساند. اگر چه آنها آنقدر ناشنوا هستند که چند دهه است که این پیام را درک نمی‌کنند اما الان به خاطر اینکه این مسائل را بیشتر پیگیری می‌کنند این حضور برایشان پیام و مفهوم ویژه‌ای خواهد داشت.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این را باید در نظر بگیریم که این راهپیمایی در ایران در فصل گرم برگزار می‌شود و برگزاری آن در زمانی است که اکثر قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در راهپیمایی نیز روزه‌دار هستند و این نشان‌دهنده انگیزه بالای مردم ایران در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب‌شان است؛ ملتی که هشت سال دفاع مقدس را پشت‌سر گذاشته الان هم به عنوان حامی اصلی محور مقاومت در منطقه مشغول جانفشانی است و به هیچ وجه از تهدیدهای صهیونیست و امپریالیسم نمی‌هراسد و محکم خواهد ایستاد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: به نظر من این حضور پررنگ همه مردم ایران در راهپیمایی بزرگ‌‌ترین درس عبرت  به مخالفان منافع ملت ایران است، این حضور من را به یاد حضور پرشور مردم در صحنه‌های و راهپیمایی‌ها زمان پیروزی انقلاب می‌اندازد که همه بدون در نظر گرفتن تفاوت‌های قومی، نژادی، دینی و نگرش‌های سیاسی برای دفاع از منافع ملی و برای اعلام پشتیبانی از ملت مقاوم فلسطین و اعلام اینکه مردم ایران همه جا در حمایت از مردم مظلوم جهان آمادگی کامل دارند بهترین نماد و بهترین سمبل بود.

شایان ذکر است همطونان کلیمی در تهران از خیابان فلسطین و از مقابل کنیسه  ابریشمی به جمع راهپیمایان پیوستند. همزمان با تهران هموطنان کلیمی ما در اصفهان، شیراز و کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

هموطنان کلیمی در اصفهان از مقابل کنیسه کترداوید، در شیراز از مقابل انجمن کلیمیان شیراز و در کرمانشاه از مقابل کنیسه کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.

انتهای پیام/

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.