خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیوند کلیساهای خانگی و شبکه های سلطنت طلب

ادیان نیوز:  گستردگی فضای رسانه در پهنه جهان ارتباطات به صاحبان قدرت این اجازه را داده است تا از این فضا در جهت اهداف خود استفاده کنند. از جمله این اهداف تبلیغات فرقه ‌ای از مسیحیت صهیونیستی در میان فارسی زبانان است.
زرسالاران یهود با بهره گیری از امکانات شبکه های سلطنت طلب با راه اندازی شبکه‌ها و تلویزیون‌های مختلف در راستای این اقدام فعالیت بسیاری می‌کنند. شبکه کلیسای خانگی از این تلویزیون‌ها است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.
کلیسای خانگی ایرانیان
این شبکه بر روری ماهواره با پرداخت مبلغی ناچیز در فرکانس مربوط به شبکه های سلطنت طلب پخش می‌شود. بررسی جدول پخش برنامه‌های آن نشان می‌دهد که برنامه‌های تدارک یافته در این شبکه به صورت تمام وقت به زبان فارسی در اروپا و آمریکا ارائه می‌گردد. نکته قابل توجه در این زمینه تفاوت میان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پخش در اروپا و آمریکا است. به عبارتی هیچ یک از برنامه‌هایی که برای فارسی زبانان ساکن ایران و آمریکا پخش می‌شود در لیست برنامه‌های مربوط به اروپا قرار ندارد. این می‌تواند حاکی از نوعی مخاطب شناسی گردانندگان این تلویزیون باشد.
اهداف اصلی
در کنار مخاطب شناسایی می توان گفت این شبکه اهدافی را دنبال می کند که مهم ترین آن ها به شرح زیر است
– آموزش و آماده سازی مسیحی شدگان برای تربیت شاگرد در راستای شاگرد سازی و گسترش کلیساهای خانگی
– ارتباط دادن کلیساهای خانگی در ایران با کلیساهای خانگی سراسر جهان و مبارزه با اقدامات امنیتی
برخی از گردانندگان شبکه
سهراب رامتین
رامتین کشیش کلیسای ایرانیان در سن دیگو و از جمله مجریان این شبکه است که در سطح گسترده بر روی تبلیغ مسیحیت صهیونیستی در این شبکه و دیگر رسانه‌های تبشیری چون رادیو مژده فعالیت می‌کند. رامتین به این منظور از یافته‌های علم روانشناسی استفاده می‌کند و با نوعی روان درمانی افراد را به دین مسیح دعوت می‌کند. او در این شبکه برنامه‌های زیر را اجرا می‌کند. ایرج همتی همتی که قبل از انقلاب در نقش دلال شهرنو فعالیت زیادی داشته است.
فریبرز خندانی
فریبرز خندانی اهل شیراز است و از طرف پدر از عشایر لُر فارس می‌باشد. او در نوجوانی از اسلام خارج و به مسیحیت صهیونیستی گروید. در ابتدا چندان توجهی به انجام مناسک دینی نشان نمی‌داد و سرانجام در سن ۳۰ سالگی به صورت کامل و به عنوان یک مسیحی شناخته شد. او نیز در شبکه کلیسای خانگی برنامه‌هایی را به صورت پراکنده اجرا می‌کند. گفتنی است این فرد نزدیک به ۱۷ سال است که در یکی از کالج های مسیحی مشغول به آموزش است اما هنوز نتوانسته مدرک بگیرد.
آنچه که نوشته شد تنها معرفی بخش کوچکی از این شبکه اجاره ای است که برای پخش در ماهواره به سراغ سلطنت طلبان رفته و شاید دستور تشکیلاتی اپوزیسون خارج نشین به سلطنت طلبان چنین ارتباطی را به وجود آورده است.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.