خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ویل اسمیت: راز تمام موفقیت هایم «ایمان به خدا» و «معنویت گرایی» هست

هنرپیشه مشهور آمریکایی «ویل اسمیت» در مصاحبه ای با دوون فرانکلین، تهیه کننده سینما و سخنران انگیزشی از ایمانش به خداوند صحبت کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ویل اسمیت Will Smith بازیگر مشهور آمریکایی است. در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد.وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده است.

به تازگی این ستاره هالیوود طی مصاحبه ای درباره فیلم سینمایی ” شاه ریچارد” که در آن به ایفای نقش پرداخته است با دوون فرانکلین ، تهیه کننده آمریکایی هالیوود و سخنران انگیزشی از ایمانش به خداوند صحبت کرده است.

به نوشته کریستین پست، فیلم شاه ریچارد King Richard، که براساس زندگی واقعی ونوس و سرنا ویلیامز قهرمانان تنیس جهان ساخته شده است، تصویر اراده‌ی پولادین پدری را نشان می‌دهد که در تمام مدت به آینده‌ی رویایی دخترانش باور داشته و آن‌ها را برای رسیدن به اهدافشان، سخت همراهی کرده است.

فرانکلین در این گفتگو از اسمیت پرسید که آیا او نیز مانند شخصیتی که در فیلم نقشش را بازی کرده “مردی با ایمان” است؟ و اسمیت پاسخ داد که راز تمام موفقیت هایش زندگی اش ایمان به خداوند است و تاکید کرد اگر خداوند را دوست نمی داشتم هرگز نمی توانستم در این جایگاه باشم.

پیشتر اسمیت از تاثیر مادربزرگش در رشد معنوی‌اش صحبت کرده بود. در این مصاحبه نیز ویل اسمیت از تأثیری که مادربزرگ مسیحی اش بر باور و ایمانش گذاشت سخن به میان آورد و بر اهمیت آن تاکید کرد.

ویل اسمیت

اسمیت سپس افزود: «شما باید ایمان داشته باشید، ما در این فیلم میبینیم که خانم اوراسن پرایس (مادر و مربی سرنا ویلیامز) کاملن به برنامه خداوند در زندگی فرزندانش ایمان دارد.او هرگز به خدا شک نکرد، شک یعنی عدم اعتماد به خدا و ما در این فیلم شاهد هستیم خانواده ای که به خداوند شک نکرد در نهایت پاداش این وفاداری و اعتماد را گرفت.»

فیلم سینمایی “شاه ریچارد” که ونوس و سرنا ویلیامز هم در تهیه آن مشارکت داشته‌اند، نامه‌ای عاشقانه به پدر سرسختشان است، که بدون او، آن‌ها هرگز آن چیزی که هستند نمی­‌شدند. یک فیلم زندگینامه‌ای که شبیه یک فیلم زندگینامه‌ای نیست، یک فیلم ورزشی که شبیه یک فیلم ورزشی نیست، یک درام خانوادگی آزادانه اما بسیار پر فشار و ادای احترام به عشقی است که آن‌ها را به هم پیوند زده، پیوندی که با سخت‌گیری‌های پدرشان بارها و بارها تهدید به شکستن شده است­. شاه ریچارد را می‌توان به‌عنوان یک اثر انگیزشی امیددهنده و فارغ از کلیشه‌های مرسوم نگاه کرد و از دیدنش لذت برد.

ویل اسمیت

منبع محبت نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.