خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مرد ۲۱ زنه صهیونیست به ۳۰ سال حبس محکوم شد

به گزارش ادیان نیوز، غویل راتزون ۶۴ ساله اتهام  تجاوز را رد کرده است و دادگاه وی را از اتهام به بردگی گرفتن ۲۱ زن و ۳۸ کودکش تبرئه کرد.
دادستانی کل همچنین راتزون را به “الوهیت” متهم کرده است. او مدعی است که از آسمان برایش وحی نازل می شود و مسیح منتظر یهودیان است. او فرقه اعتقادی مخصوصی برای ۲۱ تن از همسرانش که ۴ نفر آنها خواهر بودند و همچنین دخترانش ایجاد کرده است.
وی می گوید: زنانش بنا به خواست و دلخواه خود با وی زندگی می کنند و حتی برخی از آنها تصویر و نام وی را بر روی بدن خود خالکوبی کرده اند.
او آنها را تحت تربیت و آموزش های سختی قرار داده بود. این ۲۱ زن ۳۸ دختر و پسر برایش به دنیا آورده اند. وی همیشه زنان و دخترانش را تحت کنترل شدید قرار می داد.
وی در منطقه مسکونی هاتیکفاه در جنوب تل آویو زندگی می کرد.هنگام دستگیری ظاهرا زنانش با کمال میل با وی زندگی می کردند. به گزارش کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی چند ماه پیش از دستگیری وی، همسرانش به ظن اینکه او آنها را ترک خواهد کرد، چند بار سعی به خودکشی جمعی کرده بودند. برخی از آنها گفتند که اگر آسیبی به او برسد، آنها به طور دستجمعی خودکشی خواهند کرد. 
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.