خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سخنرانی سید حسن نصرالله در شب هفتم عاشورای حسینی(ع)

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در شب هفتم عاشورا در شورای مرکزی در مجمع سید الشهدا به نشانه های آخر الزمان و ظهور امام مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: حادثه جهانی به عنوان ظهور حضرت مهدی(ع) فروپاشی طاغوت و حکومت مستضعفین است، خداوند متعال حکومت مستضعفین مومن قرار خواهد داد و خداوند وعده پیروزی مسلمانان و شکست مشرکین را داده است.

نصرالله افزود: ارتباط زمانی بین روایت های درباره حوادث و بین ظهور حضرت مهدی(عج) وجود ندارد.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: نشانمه های به این معنا نیست که تنها منتظر باشیم بلکه به معنی ادامه فعالیت است. و مسئله نشانه های به صحنه کلی از آینده و بصیرت می دهد.

وی تاکید کرد: براساس وعده الهی، مومنان در این سرزمین حکومت خواهند کرد و انسان ها برای تحقق این وعده و زمینه سازی برای تحقق آن امید دارند.

نصرالله ادامه داد: حضرت مهدی(ع) زمین را مملوء از عدل و داد خواهد کرد و ما معتقد به ظهور حضرت مسیح(ع) و برپایی سرزمین عدل هستیم.

وی با اشاره به نشانه های ظهور همچون«خروج سفیانی، خراسانی و یمانی» افزود: سفیانی ارتشی به مدینه اعزام می کند و به کشتار اقدام می کند.

منبع : شبستان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.