خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعلان برائت دکتر منصوری لاریجانی از عرفان حلقه

به گزارش ادیان نیوز، با توجه به  معرفی یکی ازکتاب های عرفان شیطانی حلقه در یکی از برنامه های تلویزیونی و ادعای مدیر تولید برنامه مبنی بر انتخاب کتاب به خاطر مقدمه‌ آقای منصوری لاریجانی؛ این استاد عرفان و اخلاق طی گفتگویی  بار دیگر از این عرفان واره اعلان برائت کرد.
استاد منصوری لاریجانی قرار داشتن در چارچوب ولایت و شریعت را شرط ورود به عرصه عرفان می‌دانند؛ در حالی که شبه عرفان کیهانی، شریعت و ولایت گریز است.
ایشان با اشاره به شرطی که در پایان مقدمه کتاب عرفان کیهانی آورده‌اند افزودند: آن شرط نشان‌دهنده عدول و انحراف این عرفان‌واره از معارف اهل بیت (علیهم السلام) است. عرفان حلقه متأثر از اومانیسم است که دعوت به بی‌خدایی‌ می‌کند. استاد منصوری لاریجانی هر گونه ارتباط و انتسابشان به این شبه معنویت را رد کردند و در این گفتگو با اعلان برائت از عرفان حلقه و هر گونه فرقه‎سازی‌های برون دینی و درون دینی؛ دلیل نزدیک شدن به این عرفان کاذب را هدایت جوانان اعلام کردند و به آنان توصیه نمودند که سعادت دنیوی و اُخروی در حکمت و عرفان علوی می‌باشد و باید مواظب شیادانی که دام در راه عرفان پهن کرده‌اند باشند.
منبع: پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.