خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاپ: قلب کسانی که به مهاجران توجه ندارند از سنگ است

رهبر کاتولیک‌های جهان از کسانی که توجهی به درد و رنج مهاجران ندارند انتقاد کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پاپ فرانسیس روز چهارشنبه برای دومین سال متوالی و به دلیل همه‌گیری کووید۱۹ بازدیدی خصوصی و قبل از سحر از یکی از مکان‌های مذهبی رم پایتخت ایتالیا داشت و از «قلب سنگی» کسانی را که از رنج مهاجران تکان نمی‌خورد انتقاد کرد.

در بیانیه واتیکان آمده است که او برای آمرزش قربانیان کووید۱۹، جنگ و تغییرات آب و هوایی دعا کرده و از حضرت مریم(س) خواسته «قلب سنگی کسانی را که دیوار می‌کشند تا درد دیگران را از آنها دور نگه دارد نرم کند.»

احتمالاً اشاره پاپ فرانسیس به مقامات لهستان است که از اروپا برای ساخت دیوار مرزی با بلاروس برای جلوگیری از ورود مهاجران درخواست کمک کرده است. پاپ چند روز پیش به مهاجران در جزیره لسبوس یونان سرکشی کرده و از وضعیت آنان ابراز نگرانی کرده بود. او در جزیره لسبوس یونان که محل اقامت چندین هزار پناهنده است، گفت: آزاردهنده است که برخی از رهبران اروپایی می‌خواهند از بودجه مشترک برای ساختن دیوار و کشیدن سیم خاردار برای جلوگیری از ورود مهاجران استفاده کنند.

لهستان کشور بلاروس و روسیه را به گسیل مهاجران به مرز این کشور برای تحت فشار گذاشتن اروپا متهم می‌کند.

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.