خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آرزوی سگ گردانی تبشیری ها در ایران

ادیان نیوز: تبشیری های وابسته به جریان صهیونیست مسیحی میمون گردانی و سگ دوانی در ایران را سازگار با اهدافشان توصیف می کنند و هر گونه برچید شدن این سگ گردانی ها را مغایر آمال و آروزهای خود می پندارند.
جریان تبشیر اگر چه نتوانسته راهبردهای خود را در ایران پیاده کند اما تماشای حتی یک مورد سگ گردانی در کوچه و خیابان های تهران و سایر شهرهای ایران را عین اهداف راهبردی خود تلقی می کند و از این رهگذر هر گونه برخورد با این موارد را با بوق و کرنا عملی ضدفرهنگی تلقی می کند.
فرهنگ مدنظر تبشیری ها رسوخ فرهنگی است که در آن ارزش های اسلامی و انسانی با شیوه های مختلف حتی با سگ و میمون گردانی هم که شده در اماکن عمومی پایمال شود و معامله و «نگهداری این حیوانات در خانه» فرهنگ مسلط جوامع شهری ایرانی باشد.
پارادوکس مدافع حیوانات “نجس العین” شدن و له کردن ارزش های اعتقادی و انسانی یک جامعه مسلمان تنها در دور باطلی می گنجد که تسخیر فرهنگ همه جوامع توسط غرب را ممکن شود و در اتاق شیشه ای جهانی برچیده شدن همه ارزش های بشری را نظاره گر باشد.
حالا سایت های تبشیری فارسی زبان به تبعیت از جریان صهیونیست مسیحی احساس وظیفه کرده اند که بر علیه هر گونه اقدام درباره برچیده شدن سگ گردانی ها در ایران فرافکنی رسانه ای خود را اعمال کنند.
قدر مسلم این سایت ها نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی در جامعه ایران را بر نمی تابند و با پارازیت های شومشان در شکل و شمایل متنوع سعی در تضعیف این فرهنگ دارند چرا که قوی تر شدن جریان فرهنگ اسلامی در شریان های جامعه را ضعیف شدن مولفه های تبشیری گری می دانند.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.