خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فعالیت های سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا (س) محور فعالیت های زنان جامعه قرار گیرد

عضو فراکسیون زنان:

عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر شناخت ابعاد شخصیتی و نقش حضرت زهرا (س) در پیشرفت دین اسلام گفت: باید فعالیت های سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا (س) محور فعالیت های زنان جامعه اسلامی قرار گیرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، فاطمه مقصودی با اشاره به مهمترین ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان یک زن فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی، زنی که در جریان ولایت امیرالمومنین (ع) و در پیشرفت اسلام نقش اساسی دارد باید محور فعالیت های زنان جامعه اسلامی قرار گیرد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر ما پیشرفت هایی در حوزه زنان داشیم به علت تاسی آنها به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) است.

وی ادامه داد: زوایای شخصیتی حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و عمیق است که اگر بگوییم هزاران درجه دارد، ما شاید به صد آن نرسیدیم؛ بنابراین جا دارد که ما در باب ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) بسیار کار کنیم.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما حضرت زهرا (س) را فقط بین در و دیوار شناختیم و نقش های وی را به خوبی به دیگران نشناساندیم، در واقع نتوانستیم به نسل های آینده ابعاد شخصیتی و نقش حضرت زهرا (س) را بشناسانیم، باید همایش های بزرگ درخور شخصیت ایشان برگزار شود و پژوهش هایی انجام شود و آنگونه که مناسب شخصیت ایشان است، ایشان را معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به حضرت فاطمه(س) علاقه داریم و ایشان را دوست داریم اما ابعاد شخصیتی وی را نشناختیم، حضرت زهرا (س) عظمتی دارد که باید متناسب با آن اکر کنیم.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.