خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

لبنان: اعضای غیرلبنانی جمعیت الوفاق بحرین اخراج شوند/ منامه تشکر کرد

وزیر کشور بحرین اظهار کرد، اقدام عناصر مخالف قانون به انتشار و ترویج ادعاهای مغرضانه علیه بحرین از طریق لبنان برادر؛ مساله‌ای اهانت آمیز به بحرین و لبنان است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین در تماس تلفنی با بسام مولوی، وزیر کشور لبنان اظهار کرد: اقدامات این “عناصر ناقض قانون” که روابط و همکاری با طرف‌های خارجی دارند، توهین به بحرین است و براساس مداخله در امور داخلی کشور انجام می‌شود.

او تاکید کرد: این اقدامات نباید به ضرر لبنان و منافع آن باشد.

این مقام بحرینی از توجه وزیر کشور و تاکیدش بر اتخاذ تدابیر قانونی علیه این افراد ناقض قانون تشکر کرد.

دو طرف به همکاری و هماهنگی امنیتی و راه‌های تضمین‌کننده توسعه روابط و منع تکرار چنین “تجاوزاتی” پرداختند.

این تماس تلفنی پس از آن بود که وزیر کشور لبنان امروز، چهارشنبه به مدیرکل امنیت عمومی کشورش دستور داد اعضای غیرلبنانی جمعیت الوفاق بحرین را بعد از برگزاری کنفرانسی در بیروت با محوریت تجاوزات حقوق بشری منامه اخراج کند.

او در دستوری به این نهاد امنیتی درخواست کرد تدابیر لازم و کافی در مورد اخراج اعضای غیرلبنانی جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه این کشور لحاظ شود.

این در پی آن است که کنفرانس خبری جمعیت الوفاق در ۱۱ دسامبر در بیروت اهانت به روابط لبنان و بحرین تلقی شد که به گفته مولوی به ضرر منافع کشور لبنان است.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.