خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام تبریک “وزیر آموزش و پرورش” به نمایندگان مسیحیان در مجلس به مناسبت میلاد مسیح(ع)

وزیر آموزش و پرورش در پیام های جداگانه ای میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی را به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یوسف نوری در بخشی از این پیام دستیابی به قله‌های پیشرفت و تعالی را وامدار تلاشهای انسان های وارسته‌ای که به پیروی از انبیای الهی، چراغ راهنمایی بشر را فروزان نگه داشته‌اند، دانست و گفت: «صلح جویی»، «اخلاق مداری»، «ازخودگذشتگی» و «مهربانی»، از مهم ترین آموزه های متعالی پیامبران الهی است.

در متن پیام یوسف نوری به نمایندگان هموطنان مسیحی در مجلس شورای اسلامی آمده است: آقایان: «شارلی انویه تکیه»، «آرا شاوردیان» و  «روبرت بگلریان»، توسعه علمی کشور و دستیابی به قله های پیشرفت و تعالی، وامدار تلاش های انسان های وارسته ای که به پیروی ازانبیای الهی، چراغ راهنمایی بشر را فروزان نگه داشته اند. «صلح جویی»،«اخلاق مداری»،«ازخودگذشتگی» و «مهربانی» از مهم ترین آموزه های متعالی پیامبران الهی است که با تأکید در کلام حضرت عیسی بن مریم(ع) و حضرت ختمی مرتبت، محمّد مصطفی(ص) این ارزش‌های والای انسانی در اوج کمال پاس داشته شده است.

این جانب به عنوان خادم کوچک ملت بزرگ ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه آغاز سال نو میلادی و زادروز فرخنده پیامبر اولوالعزم، حضرت عیسی مسیح(ع) را محضر تمامی موحدان عالم، پیروان راستین آن پیامبر صلح و رحمت، به ویژه بر حضرت عالی و هم میهنان مسیحی، تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن ابراز خرسندی از این فرصت تعامل و هم افزایی مشترک، از ایزدمنان، سالی سرشار از برکت، شادی و کامیابی برایتان خواهانم.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.