خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یهودیان دل در گروی حاج قاسم دارند/ هراس استکبار جهانی از «ایمان» شهید سلیمانی

رئیس انجمن یهودیان یزد:

رئیس انجمن یهودیان استان یزد گفت: سردار سلیمانی متعلق به تمام انسان های آزادی خواه بود و دربین یهودی های واقعی نیز محبوب بوده و این افراد نیز از شهادت ایشان ناراحت شدند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، خداداد گوهریان رئیس انجمن یهودیان استان یزد، با بیان اینکه برای سردار سلیمانی دین و مذهب و حتی ملیت افراد مهم نبود اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی سردار سلیمانی از ایزدی های عراق در مقابل داعش را همگان شنیده اند که نشان می دهد شهید سلیمانی مخالف زورگویی بود و در نطقه مقابل آن حامی مظلومان بود و توجهی به دین ومذهب آنها نداشت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی محبوب تمام ادیان و انسان های آزادی خواه بود و نباید صحبت های مسئولان رژیم صهیونیستی به پای یهودیان نوشته شود زیرا که رژیم صهیونیستی در حقیقت یک حزب است و نماینده یهودیان نیست و صحبت های مقامات این رژیم از نگاه یهودیان هیچ اعتباری ندارد.

گوهریان در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه شهید سلیمانی عامل ایجاد ترس در دل استکبار بود خاطرنشان کرد: استکبار و در راس آنها امریکا خواهان ذلت تمام ملت ها هستند تا همیشه محتاج آنها باشند به همین علت با توانمندی های کشور ایران در زمینه های موشکی، هسته ای و حتی واکسن مقابله می کنند و از ایمان سردار سلیمانی که می توانست زمینه کسب این توانمندی ها را فراهم اورد ترس دارند.

رئیس انجمن یهودیان با اشاره به اینکه جامعه یهودیان خود را ملزم به ادامه راه سردار سلیمانی در دفاع از مرزهای سرزمینی ایران می دانند تصریح کرد: : هرچند مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و مردم از این موضوع ناراضی هستند که علت همین مشکلات اقتصادی نیز تحریم های غرب است اما در زمینه دفاع از کشور ایران لحظه ای شک نکرده و با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

وی ادامه داد:یهودیان مقیم ایران به مانند تمام مردم کشور با هر مذهب و دینی سرباز آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر ایران بوده و گوش به فرمان ایشان هستند و هرکجا که یهودیان مقیم ایران نیز احساس کنند که امنیت واستقلال کشور ایران در خطر است دوش به دوش دیگر برادران خود از مرزهای ایران دفاع خواهند کرد.

خداداد گوهریان در پایان ابراز داشت: استکبار تصور میکرد با شهادت سردار سلیمانی دیگر کسی به خود جرات مقابله با امریکا را نخواهد داشت اما شهادت سردار سلیمانی عاملی شد که جوانان این کشور و حتی مردم کشورهای دیگر با جرات و شهامت بیشتری در مقابل آمریکا ایستادگی کنند.

منبع دانا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.