خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیامبر خودخوانده در آلمان به اتهام آزار جنسی به پنج سال زندان محکوم شد

دادگاه با اتکا به مستندات تأیید کرد که رهبر این گروه مذهبی “در مکان‌های مختلف، یک دختر ۱۳ ساله را بارها مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است”.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یک دادگاه محلی در آلمان مرد ۵۹ ساله‌ای را به جرم سوءاستفاده جنسی از یک دختربچه به تحمل ۵ سال زندان محکوم کرد. این مرد رهبر یک فرقه مذهبی است و خود را “پیامبر” خوانده است.

این دادگاه واقع در شهر کلوه در ایالت وستفالن با ارائه مستنداتی تایید کرد که مردی به نام روبرت ب. این دختر را از سن ۱۳ سالگی تا بیست و چند سالگی‌اش مورد آزار جنسی قرار داده است.

در دادخواست آمده است که این مرد رهبری یک جماعت دینی به نام (Order of Transformants) را به عهده داشته است، و این دختر را براساس «وحی خداوند» از خانواده‌اش جدا ساخته است.

دادگاه به صراحت هرگونه تردید در مورد شهادت این زن را که امروز ۲۷ ساله است، رد کرد. رئیس دادگاه گفت که او تجربیات خود را “کاملا معتبر و بدون تناقض” ارائه کرده است.

متهم در جریان یورش نیروهای پلیس به صومعه سابق گرفنتهال در شهر گخ در منطقه نیدرراین آلمان دستگیر شد. محاکمه علیه این “پیامبر” خودخوانده در ژوئن سال جاری میلادی در آلمان آغاز شده بود. او در ابتدا به محبوس کردن شاکی پرونده نیز متهم بود که در جریان دادگاه از این اتهام تبرئه شد

منبع موسسه گفتگوی ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.