خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دوره «آشنایی با رشته شیعه شناسی» در مشهد برگزار می شود

دوره آشنایی با رشته شیعه شناسی از سوی حوزه علمیه خراسان با همکاری واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد همراه با اعطای گواهینامه حضور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ردنا (ادیان نیوز)، دوره آشنایی با رشته شیعه شناسی از سلسله نشست‎های «کلمه سواء» از سوی هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با همکاری واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد برگزار می شود.

«نظریات پیدایش تشیع» موضوع جلسه اول است که با ارائه دکتر محمد جاودان، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب قم دوشنبه ۱۸ بهمن ماه، ساعت ۱۶ برگزار می شود.

در «جلسه دوم که روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۷:۴۵ دایر می شودف دکتر سید علی موسوی نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب به تبیین «فرق تشیع» می پردازد.

«تشیع و تصوف» موضوع جلسه سوم است که روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه از سو حجت الاسلام دکتر محمد غفوری نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب ارائه می شود.

سه شنبه ۱۹ بهمن ماه، ساعت ۱۷:۴۵ در چهارمین جلسه این دوره حجت الاسلام دکتر شریعتمداری، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب قم به «تاریخ کلام امامیه» می پردازد.

یادآور می شود، سلسله نشست های آشنایی با رشته شیعه شناسی به صورت حضوری در سالن مدرسه قرآن و عترت واقع در خیابان امام خمینی(ره) مشهد و به صورت مجازی به آدرس  https://online.lmskaran.com/ch/826-9775 برگزار می شود.

خبرنگار ملیحه ترزفان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.