خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فارغ از هر دین و قومیت باید به وظیفه ایرانی بودنمان عمل کنیم

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس:

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با اتحاد، همدلی و همبستگی فارغ از هر دین و قومیتی باید به وظیفه ایرانی بودمان عمل و از آرمان شهدا دفاع کنیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، روز پنجشنبه در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور مزار شهدای ادیان توحیدی با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان اقلیت‌های مذهبی و خانواده شهدای ادیان توحیدی ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای ادیان توحیدی، و مزار پاک این شهیدان غبارروبی و گلباران شد.

در این مراسم نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی چهل سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خون شهید هیچ موقع خشک نمی شود وهمیشه جاری است.

شارلی انویه تکیه‌ افزود :شهدا انسانهای آزاده و وارسته ای بودند که با تلاش شبانه روزی ودر راستای اعتقادی ودفاع از خاک کشور جان خود را فدای ایران کردند.

وی گفت :امروز امنیت تک تک ما مدیون شهدای انقلاب و مدافعین حرم است ودر این بین گلستان انقلاب مورد هجمه آفت‌های دشمن قرار گرفته که با اعتقاد به خدای یکتا واستفاده از معنویات رهبری این آفت‌ها را دفع می کنیم.

وی ادامه داد :جوامع ادیان توحیدی در کشور پا به پای برادران مسلمان خود در همه عرصه ها حضور دارند و پاسدار خون شهیدان را که جانفشانی کرده اند خواهند بود.

همچنین در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران اظهار داشت: در ایران ما چیزی به عنوان اکثریت و اقلیت نداریم ادیان توحیدی قطعه های از یک پازل هستند که همدیگر را تکمیل وبرای اهتزار پرچم توحید در جهان با هم حرکت می کنیم.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.