خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشیش کلیسای شرق آشور: ایران نگاه ویژه‌ای به اقلیت‌های دینی داشته و دارد

کشیش داریاووش عزیزیان؛

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای به اقلیت‌های دینی داشته و دارد و این باعث افتخار ما است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، داریاووش عزیزیان «کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه» چندی پیش در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی با آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان گفت: ما شاکر و قدردان این موقعیت هستیم و این، یکی از زیبایی‌های ایران است.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه

او گفت: اقوام و پیروان ادیان سالیان سال در آذربایجان غربی زندگی کرده و شهدای زیادی را نیز تقدیم دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند که حتی نسبت شهدای ما بیشتر از دیگر اقوام است.

کشیش عزیزیان می گوید:من به عنوان جامعه کوچک ارامنه و آشوریان، امیدواریم نگاه ویژه‌تری به حفظ اقلیت‌ها در کشور بشود و بیشتر به آنان توجه شود.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: ما هم دوست داریم که فرهنگ، آداب، سنن و زبان خود را حفظ کنیم.

کشیش کلیسای شرق آشور
دیدار کشیش <a data ail=122695 target= self href=httpsadyannewscomtagکلیسای شرق آشور و انجیلی >کلیسای شرق آشور<a> با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

او همچنین از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و همچنین استاندار آذربایجان غربی به اقلیت‌های دینی قدردانی کرد.

منبع مشرق‌نیوز
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.