خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نمایش قدرت اسلام در اربعین حسینی

به گزارش ادیان نیوز، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در همایش مهدویت و انتظار که هم اکنون در سمنان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مهمترین شعار این اجتماع بزرگ به تبعیت از سرور آزادگان جهان، شعار هیهات من الذله است.
وی با اشاره به بی نظیر بودن این اجتماع بزرگ، تصریح کرد: بعد از این اجتماع حدود ۲۰ میلیونی، اجتماع ۲ تا ۳ میلیونی حج تمتع قرار دارد که هر دو مایه مباهات مسلمانان هستند.
نوری‌همدانی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، افزود: انتظار فرج، افضل عبادات است، چنان که پیامبر رحمت می فرمایند”انتظار بافضیلت ترین اعمال امت من است”.
این مرجع تقلید، با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: خون سرخ شهدا، زمینه ساز امنیت کشور است.
وی با بیان اینکه امام راحل بزرگترین نقش را در ترویج فرهنگ جهادی داشته اند، اظهار کرد: امام(ه) خود یکی از عوامل ایجاد وحدت در جهان اسلام بودند.
نوری همدانی، با بیان اینکه احیای فرهنگ جهاد و شهادت یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی است، تاکید کرد: این نظام مقدس هزاران “سردار سلیمانی”را در دامان خود پرورش داده است.
وی حمایت از مستضعفان جهان را یکی از ویژگی های نظام اسلامی خواند و اظهار کرد: امروزه تمامی مسلمانان جهان چشم به نظام اسلامی ایران دارند.
وی افزود: مسلمانان با از بین رفتن استعمار و استکبار جهانی، افق روشنی در گسترش بیش از پیش اسلام ناب محمدی(ص) خواهند دید. 
این مرجع تقلید، مبارزه با صهیونیسم جهانی را از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل برشمردند و افزود: امام راحل همواره می فرمودند که این غده سرطانی باید از بین برود.
وی با اذعان به اینکه رژیم صهیونیستی یک پایگاه برای امریکا، انگلیس و تمامی دشمنان اسلام است اضافه کرد: تا زمانی که صهیونیسم جهانی وجود دارد، مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم و ستم واقع می شوند.
این مرجع عالم تشیع، با اشاره به نقش رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، گفت: آیت الله خامنه ای بعد از امام(ره) کشتی انقلاب را به سمت ساحل هدایت کردند.
 منبع: ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.