خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افتتاح شعبه رستوران راوند تیبل پیتزا در بحرین.

به گزارش ادیان نیوز، رژیم آل خلیفه پس از تلاش چندین ساله برای تغییر ترکیب جمعیتی بحرین، اکنون درصدد تغییر ذائقه مردم مسلمان این کشور و عادت دادن هرچه بیشتر آنها به غذاهای غربی و آمریکایی است.
پس از حضور چندین ساله رستوران های مشهور آمریکایی از جمله مک دونالدز و کنتاکی در بحرین، روز گذشته اولین شعبه رستوران آمریکایی “راوند تیبل پیتزا” Round Table Pizza در مرکز الرایه در منطقه الجفیر با حضور عده ای از مسئولان وزارت صنایع و بازرگانی بحرین و جمعی از مردم افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، قائم مقام امور بازرگانی بحرین در بازدید از شعبه این رستوران،  از افتتاح آن در بحرین ابراز خرسندی کرد.
راوند تیبل پیتزا از معروف ترین رستوران های زنجیره ای آمریکایی در سطح جهان است که در سال ۱۹۵۹ در ایالت کالیفورنیا تاسیس شد.
گفتنی است، بخش قابل توجهی از شهروندان مسلمان کشورهای منطقه همواره به حضور رستوران های زنجیره ای آمریکایی (از جمله مک دونالدز) در کشور خود – به عنوان یکی از سمبل های مهم فرهنگ و سبک زندگی غربی- معترض بوده اند و در “حلال” بودن غذاهای عرضه شده در آن نیز تردید دارند.
چندی پیش دفتر مرکزی یک رستوران زنجیره ای آمریکایی در پایتخت یمن تعطیل شد.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.