خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

روبرت بگلریان: وجود «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها» اقدامی مثبت است

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور معتقد است: این روزها شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فی نفسه وجود مقام «مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» اقدامی مثبت است، گفت: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

روبرت بگلریان در گفت‌گوی خویش با اشاره به عملکرد مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار کرد: فی نفسه وجود چنین مقامی اقدامی مثبت است و با توجه به شرایط کشور و نیازهای مختلف در حوزه‌های اقلیت‌های دینی و مذهبی حضور دستیاری از اهل سنت بسیار امیدوار کننده است.

وی گفت: در ابتدای انتصاب ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی ملاقاتی با ایشان داشتم و مسائل خوبی مطرح شد؛ تلقی من این بود که ایشان در تلاشند تا از همه جوامع اقلیت‌های دینی کسب اطلاع کنند.

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور خاطر نشان کرد: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

منبع ایسنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.