خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری اولین تجمع ملحدین در مکه مکرمه!

به گزارش ادیان نیوز، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که تعدادی از ملحدین عربستانی و دیگر کشورهای عربی قصد دارند اولین سمینار و دیدار دسته جمعی خود را در شهر مکه مکرمه برگزار کنند.
گفته می شود این افراد ملحد که حتی وجود خداوند متعال را نیز منکر شده اند، فعالیت گسترده ای در فضای مجازی جهان عرب آغاز کرده و اعلام نموده اند که قصد دارند در آینده ای نزدیک اولین سمینار و دیدار خود را در مکه مکرمه برگزار کنند.
لازم به ذکر است آنها محل دقیق برگزاری این سیمنار را اعلام نکرده اند زیر از پیامدهای امنیتی آن به شدت در هراسند بخصوص اینکه مکه مکرمه شهری حساس برای مسلمانان به شمار می رود.
در همین راستا یکی از افراد برگزار کننده این سمینار که خود را «فاطمه جهراء» معرفی کرده، در این باره می گوید: ما از یک سال پیش برای برگزاری این سمینار برنامه ریزی کرده و اقدامات مورد نیاز را انجام داده ایم.
گفتنی است، انتشار خبر برگزاری این سمینار توسط افراد ملحد آنهم در شهر مقدسی مانند مکه مکرمه، واکنش شدید کاربران جهان عرب را برانگیخته است.
منبع: شیعه آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.