خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

محفل انس با نهج البلاغه ویژه فعالان فضای مجازی

ادیان نیوز: نهج البلاغه میراثی گران بها از مولای متقیان، حضرت علی (علیه السلام) است که با استفاده از آن در زندگی می توان به آرمان های اسلامی و مهدوی رسید.  
 مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: اگر ما اندکی با نهج‌البلاغه آشنا بشویم و راهمان را به سوی این کتاب باز کنیم، راه سوءاستفاده‌ی دشمن‌های کوچک و خرد و ریزی که در داخل هستند و نیز راه استفاده‌ی دشمن‌های بزرگ جنایتکاری که از غفلت ما و از دوری ما از اسلام، همیشه استفاده کرده‌اند بسته خواهد شد.
 در همین خصوص و با هدف افزایش درک مفاهیم این کتاب، مراسمی با عنوان محفل انس با نهج البلاغه ویژه فعالان فضای مجازی،هر دوشنبه از نماز مغرب و عشا به همت هیئت محبان جواد الائمه (علیه السلام) اقامه می گردد.
 میعادگاه مشتاقان این مراسم واقع در بزرگراه شیخ فضل الله غرب، بعد از یادگار امام، خیابان شهید چوب تراش، جنب مترو طرشت، بن بست شهید رئیسی، پلاک ۳   می باشد. لذا از تمامی فعالان فضای مجازی دعوت به عمل می آید تا با حضور در این مراسم پربار، بتواند به درک بیشتری از معارف این یادگار علوی دست پیدا کنند.
لازم به ذکر است این مراسم مختص برادران می باشد.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.