خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری کلاس‌های گاتاخوانی با آوای خوش در آدریان بزرگ

کلاس‌های گاتاخوانی با آوای خوش، واژه‌شناسی و آموزش خط دین دبیره برای نونهالان و نوجوانان زرتشتی از میانه‌ی تیرماه ۱۴۰۱ و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آدریان بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کلاس‌های گاتاخوانی با هماهنگی هیات اجرایی آدریان بزرگ برای باشندگی پربارتر شرکت‌کنندگان تهرانی زیر ۱۰ سال در همایش مانتره، در آدریان بزرگ تهران، برگزار گردید.

این دوره کلاس‌های آموزش گاتاخوانی در آدریان بزرگ به استادی موبدیار پریا ماوندی و نگار بزرگ چمی، و به سرپرستی دادبه اورنگی، پسین هر پنج شنبه تا شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه داشت و در نشست پایانی، پنج شنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ و پیش از برگزاری همایش پایانی مانتره، اقدام به شبیه‌سازی برای آشنایی و آگاهی بیشتر شرکت‌کنندگان تهرانی در رده از برخوانی زیر ۱۰ سال در همایش مانتره (هر دو کلاس مجازی و حضوری)، انجام شد و در پایان از همه‌ی باشندگان به پاس کوشش در فراگیری گات‌ها؛ سروده‌های سپندینه اشوزرتشت، با پیشکش قند سبز، سپاسداری و قدردانی شد.

همچنین در پایان دادبه اورنگی به نمایندگی از هیات اجرایی آدریان بزرگ از آموزگاران کلاس‌های گاتاخوانی؛ موبدیار پریا ماوندی و نگار بزرگ‌چمی، نیز به پاس فرادهی گاتا به نونهالان و نوجوانان زرتشتی، قدردانی و سپاسگزاری کرد.

اورنگی؛ همچنین از همراهی و همیاری همه‌ی خانواده‌ها به شوند همت در تمرین و یادگیری فرزندانشان، و همچنین از همه‌ی والاهمتان و برگزارکنندگان همایش مانتره در کانون دانشجویان زرتشتی، سپاس‌گزاری کرد.

منبع امرداد
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.