خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اینجا مسجده نه سالن مُد! / تصاویر

به گزارش ادیان نیوز، یک بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر کرده که با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

«سلنا مری گومز» هفته گذشته به همراه تعداد دیگری از بازیگران هالیوود در سفر به دبی، مسجد شیخ زاید را به عنوان مکانی توریستی انتخاب کرده و وارد این مکان شدند!

علاوه بر سلنا گومز، هالیوودی‌های مشهوری از جمله کندال جنر (خواهر کیم کارداشیان) و گیگی جدید و نامزد خواننده‌اش کودی سیمپسون و همچنین یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام دیون ویندسور با ژست‌های متفاوتی در مسجد شیخ زاید عکس گرفتند. این تصاویر با انتقادهای گسترده روبرو شده و کاربران شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را متهم به بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان کرده‌اند.

منتقدان از ستارگان هالیوود گفته‌اند که به نظر آنها مسجد مسلمانان را با سالن‌های مُد اشتباه گرفته‌اند و نباید به آنان اجازه ورود به مساجد داده شود.

این اولین بار نیست که چنین افرادی مسجد را به عنوان نقطه توریستی خود انتخاب می‌کنند و وارد آن می‌شوند. سال گذشته رابین ریانا فنتی که به نام ریحانا یا ریانا شناخته می‌شود در این مسجد عکس انداخت که مورد انتقاد قرار گرفت و مقام‌های مسجد با اعتراض‌های به وجود آمده او را از مسجد بیرون کردند.

مقامات مسوول مسجد شیخ زاید گفته‌اند که افراد مشهور در این مکان ژست‌هایی می‌گیرند که در تضاد با حرمت یک مکان مقدس است و در این موارد افرادی خاطی به صورت مودبانه بیرون رانده می‌شوند.

منبع : ابنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.