خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جوسازی من و تو در خصوص جشنواره فیلم فجر

ادیان نیوز: اتاق شایعه پراکنی (اتاق خبر شبکه من و تو ) در گزارشی با جوسازی رسانه ای در خصوص شرکت نکردن و عدم دریافت جوایز برخی از هنرمندان سینمای کشورمان به نحوی سعی در جریان سازی در این خصوص را دارند.
اسامی فیلم‌های بخش اصلی« جشنواره فیلم فجر» در حالی‌ اعلام شد که آثار برخی‌ از سینماگران از جمله آقای فرمان آرا که ایشان پیش تر انصراف خود را از حضور در بخش مسابقه اعلام کرده بودند و همچنین برخی دیگر از همکاران ایشان که هریک به دلایلی شرکت نداشته اند. البته طبق جوسازی من و تو سعی براین است که شرکت نکردن و عدم نمایش آثار را بر پایه سیاست های دولت آقای روحانی معرفی نمایند.

جالب اینجاست که بیشتر فیلم‌های انتخاب نشده در این جشنواره، مشکل پروانه نمایش داشته اند و دلیل حذف آنها نه کیفیت فنی‌ و هنری بوده است.
در ادامه جوسازی گزارش من و تو به این صورت بیان می شود که یکی‌ از مهم‌ترین مشکلات هیات انتخاب برای معرفی‌ فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال، اتفاقاتی باشد که سال گذشته و در نخستین دوره‌ای که دولت آقای روحانی جشنواره فیلم فجر را برگزار می‌‌کرد رخ داد، بحث استیضاح وزیر ارشاد…
حال آنکه شبکه من و تو در ادامه تلاش های خود در زمینه های مختلف و پخش برنامه های هدفدار در این شبکه بهائی و همچنین گزارش های خاص در زمینه های مشخص شده با جریان سازی سیاسی همراه بوده است تا علاوه بر تغییر سبک زندگی و عقاید جامعه ایرانی اسلامی بتواند در زمینه سیاسی هم قدم هائی را بردارد .
نکته مهم اینجاست که در این گزارش اتاق شایعه پراکنی من و تو هدف نشان دادن انتخاب فیلمها ی جشنواره توسط افرادی است که کاردان و کارشناس نبوده و مثل همیشه دولت وقت را در این مورد زیر سوال می برند.
منبع: موسسه راهبردی دیده بان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.