خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| ایمپلنت کامل دندان

پیشنهاد می‌کنیم از طرح ویزیت رایگان مرکز ایمپلنت دندانپزشکی آیریک توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری استفاده کنید و به‌صورت رایگان از شرایط دهان و دندان و ایمپلنت خودآگاه شوید.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان‌نیوز)، ایمپلنت کامل دندان روشی برای کاشت ایمپلنت دندان فک بالا و پایین است که برای بازسازی کامل دندان‌ها بکار می‌رود.

اگر تعداد دندان‌های زیادی را ازدست‌داده‌اید ایمپلنت کامل درمانی مطمئن و مناسب برای شما است. زمانی که تعداد دندان‌های ازدست‌رفته زیادی دارید کاشت ایمپلنت تک‌واحدی مقرون‌به‌صرفه نیست.

در این حالت بهترین روش و پیشنهاد ما کاشت ایمپلنت کامل است کاشت ایمپلنت کامل هم ازنظر زمان و هم ازنظر قیمت ایمپلنت در سال ۱۴۰۱ مناسب‌تر است.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

ایمپلنت کامل قیمت‌های متفاوتی دارد و بر اساس نوع ایمپلنتی که انتخاب می‌کنید از ۹۰ میلیون‌تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر می‌باشد.

برای ایمپلنت کامل فک بالا و پایین با توجه به شرایط دهان و دندان که پس از ویزیت رایگان دندانپزشکی آیریک مشخص می‌شود حدود ۷ عدد پایه ایمپلنت در فک پایین و ۷ عدد پایه ایمپلنت در فک بالا نیاز است.

همچنین ۲۴ عدد روکش لازم است تا ایمپلنت کامل فک بالا و پایین به‌صورت کامل انجام شود و یک بازسازی کامل برای شما انجام شود.

این در صورتی است که در فک بالا و پایین خود هیچ دندانی نداشته باشید و تمامی دندان‌ها را ازدست‌داده باشید.

اگر تعدادی دندان در فک بالا و پایین شما سالم است از میزان پایه و روکش دندان موردنیاز کم می‌شود و هزینه ایمپلنت دندان دندانپزشکی آیریک بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌شود.

قیمت ایمپلنت دندان در سال ۱۴۰۰ با سال جدید تفاوت زیادی نکرده است و برخی از ایمپلنت دندان‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

ایمپلنت کامل دندان

هزینه‌های جانبی ایمپلنت کامل چیست ؟

افرادی که نیازمند انجام ایمپلنت کامل هستند معمولاً مدت‌زمان زیادی است که دندان‌های خود را ازدست‌داده‌اند و به دلیل اینکه تعداد دندان زیادی را ازدست‌داده‌اند معمولاً دچار تحلیل استخوان و افت سینوس هستند.

جراحی‌های لازم که هزینه‌های جانبی ایمپلنت دندان را در پی‌دارند هزینه جراحی سینوس لیفت ، جراحی مجدد لثه و پیوند استخوان است که معمولاً موردنیاز است.

این موارد پس از ویزیت و معاینه کامل دهان و دندان افراد مشخص می‌شود که به کدام درمان جانبی و به چه اندازه لازم است. ممکن است پیوند استخوان نیاز باشد اما سینوس لیفت نیاز نباشد و برعکس

سینوس لیفت چگونه است ؟

سینوس لیفت زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که دندان‌های عقبی خود را ازدست‌داده‌اید و به دلیل اینکه سینوس‌ها در بالای دندان‌های عقبی قرارگرفته‌اند به دلیل نبود ریشه به سمت پایین حرکت می‌کنند.

در این حالت‌ها سینوس‌ها حرکت کرده و حفره دندانی را پر می‌کنند و امکان کاشت ایمپلنت دندان وجود ندارد و باید لیفت سینوس انجام شود تا بجای قبلی خود برگردند.

سینوس لیفت به دو صورت سینوس لیفت باز و بسته یا اوپن و کلوز انجام می‌شود که هزینه هرکدام جدا و متفاوت می‌باشد.

مرکز ایمپلنت دندانپزشکی آیریک

پیوند استخوان چیست ؟

پیوند استخوان یا تزریق پودر استخوان به دلیل تحلیل استخوان فک انجام می‌شود اگر مدت‌زمان زیادی باشد که دندان خود را ازدست‌داده‌اید و یا پوکی استخوان دارید و یا سن بالایی دارید احتمال وقوع تحلیل استخوان بسیار زیاد است.

در این مواقع پیوند استخوان موردنیاز است و میزان تزریق پودر استخوان پس از ویزیت و معاینه شرایط فک و استخوان شما مشخص می‌شود.

پیوند استخوان به شکل پودر استخوان است که درون حفره ریشه دندان قرار می‌گیرد و روی آن توسط بخیه بسته می‌شود و معمولاً پس از ۲ الی ۳ ماه به‌صورت کامل بااستخوان فک جوش می‌خورد و بازسازی انجام می‌گردد.

قیمت پودر استخوان برای ایمپلنت دندان به‌صورت سی‌سی محاسبه می‌گردد و معمولاً از ۳ میلیون تومان به بالا برای ایمپلنت دندان موردنیاز است که پس از ویزیت و معاینه به‌صورت دقیق مشخص می‌شود.

ایمپلنت دندان

پیشنهاد می‌کنیم از طرح ویزیت رایگان مرکز ایمپلنت دندانپزشکی آیریک توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری استفاده کنید و به‌صورت رایگان از شرایط دهان و دندان و ایمپلنت خودآگاه شوید.

در این طرح ویژه می‌توانید از انواع ایمپلنت دندان استفاده کنید انواع ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک شامل ایمپلنت کره ای – ایمپلنت سوئیسی – ایمپلنت آمریکایی و آلمانی می‌باشد.

در این طرح ویژه که مختص پاییز ۱۴۰۱ می‌باشد می‌توانید از شرایط ایمپلنت اقساطی نیز بهره‌مند شوید و با طرح‌های متنوع ایمپلنت دندانی بدون نگرانی و با پرداخت راحت را تجربه کنید.

مرکز ایمپلنت دندان آیریک با مدیریت دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان و جراحی لثه در دو شعبه مجهز و مدرن فعالیت دارد.

شعبه اول در خیابان شریعتی روبروی میرداماد – جنب کوچه نیک ساختمان ۱۱۷۳ طبقه چهارم و شعبه دوم در سعادت‌آباد قرار دارد.

برای ویزیت رایگان و استفاده از طرح پاییزی ویژه ایمپلنت دندان اقساطی می‌توانید به سایت مرکز ایمپلنت آیریک به آدرس www.iricclinic.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۸۶۰۹۹۴ تماس بگیرید.

منبع iricclinic
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.