خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هفته وحدت و مزدوری شیعه انگلیسی

به گزارش ادیان نیوز، با تحولاتی که در تاریخ معاصر ایران رخ داد دشمن متوجه قدرت عظیم دین در تحولات سیاسی کشور ایران شده است. زیرا تقریبا در تمامی حوادث مهم سیاسی ایران نقش دین ، مراجع و علمای بسیار پررنگ تر از سایر عوامل بوده و این علما بوده اند که با هدایت مردم مانع از آن می شدند تا حامیان استبداد و استکبار به اهداف خود دست یابند. نقطه آغاز قدرت نمایی علما در تاریخ معاصر ایران بحث تحریم تنباکو بود که با فتوای میرزای شیرازی تحقق پذیرفت و بعد از آن انقلاب مشروطه ، ملی شدن صنعت نفت و انقلاب اسلامی ، علما در تمامی این تحولات پرچمدار بوده اند. لذا امروزه که در آستانه بهار ۳۶ انقلاب اسلامی قرار داریم دشمن همچنان در صدد فهم مولفه های قدرت ج.ا.ا و ضربه زدن به آن مولفه ها است. با توجه به آنکه دین نقش کلیدی در موفقیت های مردم ایران در عرصه سیاسی داشته است لذا دشمن با کمک مذهب به جنگ مذهب آمده است. تا از این طریق در کنار گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را رشد و پرورش دهد که در ذیل در مورد آن بحث خواهیم کرد. امروزه در کنار گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان دیگری وجود دارد که به تعبیر امام خمینی ره  اسلام امریکایی و به تعبیر مقام معظم رهبری تشیع انگلیسی نام نهاده شده است. این اسلام منحرف هدفش احمق نشان دادن شیعیان است و به اندازه وهابیت خطرناک نشان میدهد. اینها امروزه در قم و اصفهان و نجف حوزه علمیه دارند و در حال فعالیت بر علیه اسلام و مسلمین هستند. این جریان منحرف همچنین در عرصه فضای مجازی بسیار فعالند شبکه فارسی و عربی به نام های امام حسین (ع) ۱،۲،۳، مرجعیت ، فدک ، سلام ، رقیه ، اباالفضل العباس ، الانوار ، خدیجه ، الزهرا ، مهدی و … تاسیس کرده است. شیعه انگلیسی اگر چه ادعای دستگیری و حمایت از تمام شیعیان و محبان اهل بیت را دارد اما در ماجرای سوریه اظهار نظری نکرده است حتی در زمانی که دشمن در صدد تخریب مرقد مطهر حضرت زینب (س) بود هیچ عکس العملی از این فرقه نشان داده نشده است. جالب اینکه تنها جریان مسلمانی که بعد از تکفیری ها علیه سید حسن نصر الله در لبنان فعالیت می کنند این جریان است. اینها در ایام محرم با تبلیغ شنیع ترین مسائل با عنوان شعار حسینی پرداخته اند که باعث وحشت مردم دنیا شده اند. از جمله فعالان این جریان می توان به افراد ذیل اشاره کرد:
۱- محمد هدایتی: هدایتی یکی از کسانی است که با بیت شیرازی ها ارتباط دارد و در مسائل سیاسی ضد نظام ج.ا.ا فعالیت میکند. او بارها با شبکه صدای امریکا مصاحبه و در آن از قمه زنی دفاع و جمهوری اسلامی را متهم به دیکتاتوری نموده است. مدیریت سایت رسام (روحانیون سنتی ایران معاصر) برعهده ایشان است. هدایتی در مورد هزینه شبکه های ماهواره ای می گوید: هزینه پخش و تولید ماهیانه بالغ بر ۹۵ هزار دلار است که ۷۵ هزار دلار ان در استریو پخش و ۲۰ هزار دلار آن به تولید برنامه اختصاص دارد.
۲- سید مجتبی شیرازی: سید مجتبی اکنون در لندن زندگی می کند و در کسوت علما ظاهر می شود. فیلم سخنرانی این روحانی نما علیه مقام معظم رهبری و مجموعه فحش های رکیک وی نسبت به مراجع بارها در فضای مجازی دیده می شود. به جرات می توان نوشت از میان تمام جریانات ضد نظام انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا ، هیچ کدام چنین جسارتی در توهین مراجع نداشته اند.
۳- یاسر الحبیب: یاسر الحبیب حسینه ای در لندن دارد. او به ظاهر سینه چاک و دشمن وهابیت است. شبکه ای که او مدیریت می کند فدک نام دارد. او قبل از فعالیتش در لندن حسینیه ای در کویت داشت که مقامات کویتی حسینیه اش را پلمپ و او را روانه زندان کرده اند زمانی که او در زندان کویت بود سازمانهای حقوق بشری امریکا و انگلیس از او حمایت و آزاد کرده اند. وقیحانه ترین کار این روحانی نما در ۱۷ رمضان ۱۳۴۱ قمری بود که بر سر منبر رفت و ابتدا با ادله خود در صدد اثبات نفاق و هرزگی و … به همسر پیامبر اسلام بر آمد و در نهایت گفت : جشن گرفتن به مناسبت وفات عایشه ضرورت دینی است. ضمن اینکه در بالای صفحه شبکه تلویزیونی شعار ((الله اکبر…. عایشه فی النار )) نوشته بود. این سخنرانی یاسر الحبیب مشکلات فراوانی برای شیعیان کشورهای کویت و عربستان بوجود آورد تا اینکه جمعی از علمای عربستان به خدمت مقام معظم رهبری استفتاء ارسال کرده اند و پاسخ معظم له آبی بر آتش بود: اهانت به نماد برادران اهل سنت از جمله همسر پیامبر اسلام حرام است.)) او همچنین تلاش کرد با حرمت شکنی و توهین به مراجع عظام تقلید و چنگ انداختن به صورت این و آن، راه را برای کنار زدن مراجع تقلید شیعه و معرفی مرجعی جدید باز کند. شبکه ماهواره‌ای فدک یکی از ۱۷ شبکه به اصطلاح شیعی است که مسیر سب و توهین به مراجع شیعه را در پیش گرفته است. مشرک خواندن آیت الله بهجت (!) یکی از شاهکارهای این جریان رسانه‌ای است. توهین به آیات عظام سیستانی و مکارم شیرازی، همچنین سب و لعن سید حسن نصرالله و هر کسی که کمترین نزدیکی را به جمهوری اسلامی ایران دارد، از جمله اقدامات این مافیای نوین رسانه‌ای می‌باشد.
۴- حسین الهیاری: وی طلبه جوان افغانی است که با تاسیس شبکه اهل بیت (ع) پای به میدان گذاشته است. او نیز مقیم امریکا است و برنامه سراسر فحش و توهین خود را از همانجا پخش می کند او علاوه بر آنکه به مقدسات اهل تسنن فحش و ناسزا می گوید ، علمای شیعه را نیز آماج فحش و ناسزا قرار می دهد. الهیاری به صورت بی پروا به ساحت مراجع شیعه حمله می کند و بسیاری از آنها را تکفیر می کند. همچنین این جریان منحرف در سال ۸۸ به دفاع از فتنه گران پرداخته و در سخنرانی های خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدیدا حمله نموده اند. آنها فتوای استحباب قمه زنی را داده اند این درحالی است به گفته علمای عراق؛ در روز عاشورا سفیر انگلیس با ماشین رولزرویس در یکی از کوچه های کربلا ایستاده بود و شروع به توزیع کفن بین قمه زنها کرد. این فرقه انگلیس نهم تا پانزدهم ربیع الاول را هفته برائت نام گذاری کرده اند. در نهایت باید گفت با توجه به آنکه دشمن در لباس جدید در فکر ضربه زدن به اسلام است امروزه باید روشنگری بیشتر و بهتری در جامعه مسلمین صورت پذیرد زیرا امروزه دشمن از یک طرف تکفیری ها را به راه می اندازد که همه ی مسلمانان اعم از شیعه و سنی را تکفیر کنند و از طرف دیگر یک عده مزدور را به راه می اندازد و برای این آتش هیزم فراهم می کند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.