خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کلاغی که قار قار کردن یادش رفت+ عکس

به گزارش ادیان نیوز، ادعای میهن پرستی و پاسداشت زبان و ادبیات کهن پارسی عده‌ای تروریست در گوشه‌ای دور افتاده از جهان چنان بلند شده که گوش فلک را کر کرده است. در سخنرانی‌های سرکردگان منافقین و در حوزه رسانه‌ای، این تشکیلات منحوس  همواره سعی دارند با استفاده از کلمات ثقیل، خود را یک ایرانی اصیل و مقید به ادبیات کهن پارسی نشان دهند. اما از آنجا که به فرموده حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه) خداوند متعال دشمنان نظام اسلامی ایران را عده‌ای احمق قرار داده است، باز هم از باغ بی آب و علف و خشکی زده منافقین، بری رسید.
منافق های فرقه رجوی در یکی از سایتهای خود، طی خبری احضار دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مجلس شورای اسلامی را با تیتر بزرگ”ظریف دوباره به مجلس اظهار شد” اعلام نموده و برگ زرین دیگری به تاریخ ادبیات منافقین افزودند.
این درست که امکان اشتباه‌های نگارشی در نوشتن متنی دور از ذهن نیست. اما اینکه معنای لغوی غلط باشد، نشان و ریشه در نا آشنا بودن با فرهنگ و ادبیات ایران دارد.  بهتر بود رجوی به جای نشستهای مختلفی که در اشرف برگزار می‌کرد یک کلاس ادبیات و زبان فارسی برای اعضای بی‌سواد تشکیل می‌داد و به آنها می‌فهماند معنی کلمه “اظهار” بیان کردن و آگاه نمودن است.
هر چند از رجوی و تشکیلاتش انتظاری جز این اشتباهات فاحش نیست و لیکن باید به منافقین بی‌سواد یادآور شویم در این جمله باید به جای کلمه “اظهار” از کلمه احضار استفاده نمایند.
در پایان به نمایندگی از همه مردم به منافقین تاکید می‌کنیم که  نام و سابقه ننگین آنها سالهاست از تاریخ ایران اسلامی و یاد مردم این سرزمین پاک شده است و مردم آنها را از خود نمی‌دانند. لذا با ادعای واهی علاقه و وابستگی به فرهنگ اصیل کشور و به موازات آن این همه اشتباهات و غلط های فاحش، آبروی ایران و ایرانی را نبرند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین 
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.