خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تروریست ها در پاریس، نشست امنیتی در بیت المقدس!

به گزارش ادیان  نیوز، در حالی که حوادث تروریستی زنجیره ای در پاریس موجب همدردی همه ی دولت ها و ملت ها در سطح جامعه بین المللی شده است، رژیم صهیونیستی در پی بافتن کلاهی از این نمد بر آمده است. بنیامین نتانیاهو روز گذشته و در پی رخدادهای امنیتی در پاریس و حومه اقدام به تشکیل جلسه امنیتی در بیت المقدس نموده است!
دستگاه امنیتی اسرائیل به صرف وقوع یکی از این حملات به یک مغازه دار یهودی تلاش نموده به مانند گذشته بر موج یهودی ستیزی سوار شده و آن را به مخاطره انداختن منافع این رژیم و یهودیان در سراسر جهان نسبت داده و همچون شش دهه گذشته به فریادخواهی از این قوم مظلوم برآید!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بلافاصله پس از حملات برادران کواشی به مجله شارلی ابدو، ضمن همدردی با اولاند رئیس جمهور فرانسه، حمله فوق را حمله به اسرائیل خوانده و خواستار حمایت اروپا از این رژیم در قبال چنین اقداماتی شده است.
بنابر گزارش رسانه های فرانسوی حدود بیست تن در فرایند تحولات چند روزه اخیر کشته شده و ده ها تن مجروح شده اند که یکی از این افراد یهودی بوده است. آویگدور لیبرمن وزیرخارجه اسرائیل بلافاصله پس از برگزاری نشست امنیتی در بیت المقدس، حمله فوق را جنایتی بر علیه یهودیان فرانسه نامیده و در این باره ابراز نگرانی کرده و خواهان تدابیری برای حمایت از یهودیان فرانسه شده است.
نکته جالب در این جوسازی رسانه ای آنکه، رسانه های اسرائیلی به بهانه های متعدد در پی نشان دادن هدفمند این حمله به یک شخص یهودی برآمده اند و نوشته اند که مغازه این شخص بدلیل فروش برخی اغذیه مختص یهودی ها و در راس غروب آفتاب مورد حمله واقع شده، چرا که در این ساعت احتمال حضور یهودی های بیشتری در این مغازه بوده است.
گفتنی است با وجود محکومیت گسترده این اقدام از سوی گروه های اسلامی در فرانسه و در سطح اروپا، در طی روز های گذشته شماری حملات مترقبه به مکان های مذهبی مسلمانان بویژه مساجد گزارش شده که پلیس تلاشی برای دستگیری عاملان این حملات بخرج نداده است.
سیاست مظلوم سازی از قوم یهود دهه هاست که در راس اولویت های رژیم صهیونیستی قرار دارد. نمود بارز چنین رفتاری را می توان در زمان اشغال سرزمین های فلسطینی مشاهده نمود که توامان با آنچه هلوکاست هیتلر بر علیه یهودی ها نامیده می شود در پی نشان دادن مظلومیت این قوم برآمده و شرط رفع آن را داشتن یک کشور برای یهودی ها می نامد.
در خلال دهه های سپری شده، این رژیم با بزرگ نمایی رخدادهای داخلی و منطقه ای تلاش دارد تا مشکلات امنیتی و ناهمخوانی صهیونیست ها در سطح منطقه ای را با حمایت های بین المللی جلب نماید، از این رو مدام بر طبل معضلات یهودی ها کوفته و سعی در اغراق آنها دارد، حنایی که در سال های اخیر و با کشتار بی رحمانه کودکان غزه و لبنان دیگر حتی برای حامیان آنها نیز رنگی ندارد.
منبع: فرهنگ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.