خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سوء استفاده رژیم صهیونیستی از اتفاقات فرانسه

به گزارش ادیان نیوز، بنیامین نتانیاهو روز جمعه با ابراز نگرانی از آنچه که تکرار حمله به اماکن یهودی در فرانسه خواند، از این کشور خواست تدابیر امنیتی لازم را برای مراقبت از جان و مال یهودیان افزایش دهد و با این اقدام در صدد برآمد تا کلاهی از این نمد پوسیده برای خود مهیا کند.

نتانیاهو همچنین دیشب در سخنانی تلویزیونی خطاب به یهودیان فرانسه، از آنان دعوت کرد که به اراضی اشغالی فلسطین بیایند و آنجا را سرزمین خود بدانند. !

آیا واقعا یهودیان به ترک فرانسه می اندیشند؟

پس از اظهار نظر مسوولان صهیونیست روزنامه انگلیسی “ایندیپندنت آن ساندی” هم در مطلبی مدعی شد “شمار زیادی از یهودیان به خاطر افزایش یهودی ستیزی به ترک فرانسه می اندیشند.”

“کاهل ملمو” نویسنده این مطلب تأکید کرد: پس از حمله به مرکز تجاری یهودی “کوشر” ، مسوولان فرانسوی خواستار تعطیلی کنیسه های یهودی به ویژه کنیسه پاریس شدند که برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم بسته شد.
نویسنده این مقاله خاطرنشان کرده که شهروندان یهودی فرانسه نگرانی عمیق خود را از افزایش احساسات ضد یهودی در این کشور بیان داشتند.

این مقاله نویس برای اثبات ادعای خود نظر دو جوان یهودی را منتشر کرده و نوشته آنان گفته اند که احساس امنیت نمی کنند و همچنین چند یهودی خاطرنشان کردند که به فکر ترک فرانسه و رفتن به اسراییل هستند.   
وی در ادامه مقاله خود آورده است: در سال ۲۰۱۲ نیز محمد مراح، سرباز سابق فرانسوی، با حمله به مدرسه یهودیان در تولوز چهار نفر را به قتل رساند.
وی درباره علت این اقدام گفته بود ” یهودیان برادران ما در فلسطین را به قتل می رسانند “.
این مقاله نویس در پایان نیز با انتشار عدد و ارقامی اعلام کرده که شمار یهودیان فرانسه که این کشور را به مقصد اسراییل ترک می کنند دو برابر شده و در سال ۲۰۱۴ به ۷ هزار نفر رسید.

دنبال کردن این جریان خبری آن هم پس از اظهار نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از تلاش های پشت پرده برای بهره گیری از اتقافات فرانسه به نفع رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

پس از جنگ وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه و به گواه سازمان های بین المللی جنایت جنگی که این رژیم علیه زنان وکودکان فلسطینی مرتکب شد، چگونه می توان باور کرد که یهودیان به دلیل ترس از افزایش یهودی ستیزی از فرانسه مهاجرت کنند و به اسراییلی بروند که سرزمین فلسطینیان راغصب کرده و شب و روز با آنان درگیر جنگ است به طوری که تحقیرفلسطینیان و ظلم بیش از حد این رژیم به فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی هر از گاهی آنان را ودار به حملات انتقامجویانه علیه صهیونیست ها می کند.
 باور این که شهروندان فرانسوی به دلیل ترس از یهودی ستیزی آن هم به خاطر گروگان گرفته شدن چند نفر در فروشگاهی یهودی در فرانسه، از این کشور مهاجرت کنند و به سرزمینی بروند که کانون ترس، کابوس، وحشت و درگیری روزانه است که عامل آن ظلم و ستم رژیم صهیونیستی غاصب به فلسطینیان است.

امدی کولیبالی، شهروند فرانسوی آفریقایی تبار، بعد از ظهر جمعه نوزدهم دی، به سوپرمارکت “هیپر کاشر” در منطقه “پورت دوینسن” در جنوب شرقی پاریس حمله کرد و دهها نفر را به مدت چند ساعت به گروگان گرفت.

فرد گروگانگیر پس از چند ساعت، با حمله کوماندوهای ویژه پلیس فرانسه به این سوپرمارکت کشته شد.

منبع : العالم

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.