خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری مراسم کریسمس در زندان ایران و واکنش عجیب رسانه صهیونیستی

به گزارش ادیان نیوز، مراسم کریسمس، ‌هر ساله توسط مسیحیان ایران برگزار می شود و آنها هیچ گونه محدودیتی در برگزاری این مراسم ندارند و همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و اقوام مختلف ایرانی را می رساند.
بر خلاف تبلیغات منفی و گسترده رسانه های صهیونیستی در رابطه با فقدان آزادی اقلیت های دینی در ایران، رهبر معظم انقلاب، از سال ۱۳۶۳ تاکنون، در ایام کریسمس، در خانواده یکی از شهدای مسیحی حضور پیدا می کند و ضمن تبریک این عید، به احوال پرسی از آنها می پردازد که این موضوع، نشان دهنده اوج احترام عالی ترین مقام نظام جمهوری اسلامی ایران، به اقلیت های دینی است.
در کنار این اقلیت دینی که دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند و در انجام دادن مراسم های دینی خود آزادند،گروهک دیگری وجود دارند که به نام مسیحیت، با سازمان های جاسوسی غربی ارتباط گرفته و در صدد تضعیف اعتقادات دینی مردم ایران، برای براندازی نظام هستند و هیچ نسبتی با مسیحیت اصیل ندارند و برخورد امنیتی  و قضائی با افرادی که پایه امنیت ملی نظام را نشانه گرفته اند، واکنشی معقول و منطقی به شمار می رود.
سایت محبت نیوز- که از رسانه های زنجیره ای غرب برای سیاه نمایی درباره اوضاع داخلی ایران است-، با ذکر نام چند نفر از مرتدین به ظاهر مسیحی شده، مدعی شده که آنها حق حضور در مراسم کریسمس که از سوی مسئولان زندان رجایی شهر کرج برگزار شده، را نداشته  و راجع به سعید عابدینی نیز گفته، وی به همراه یک نفر دیگر نتوانسته در مراسم حضور داشته باشد.
صرف نظر از نادرستی یا درستی خبر در رابطه با ممانعت از حضور چند زندانی امنیتی که با نقاب مسیحیت در خدمت سرویس های جاسوسی غربی در آمده بودند، ذکر این نکته ضروری می نماید که این افراد اصولا مسیحی واقعی نیستند و اعتراف این سایت، به برگزاری آزادانه مراسم کریسمس-سالروز تولد عیسی مسیح- ، خود تائید کننده آزادی ادیان و عقاید، حتی در درون زندان است.
همه افرادی که این سایت به آنها اشاره کرده، به دلیل ارتکاب جرایم ضد امنیتی، مانند: ارتباط با سازمان های معاند نظام، تشکیل و راه اندازی کلیساهای خانگی و … به حبس محکوم شده اند.
این رسانه صهیونیستی،‌ در بخش دیگری از این خبر، در تناقض با ادعای اولیه مبنی بر ممانعت از ورود این افراد به سالن مراسم، ادعای جدید دیگری مطرح کرده و گفته است که این افراد از سالن مراسم اخراج شده اند که تناقض این دو مطلب در یک خبر،‌ دستپاچگی نویسنده و بی اساسی اصل خبر را اثبات می کند.
با وجود هوچی گری های فراوان این سایت و دیگر رسانه های وابسته به صهیونیسم مسیحی، تعداد این افراد به ظاهر مسیحی شده، از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر و هیچ اعتقادی به مسیحیت و اصولا هیچ دین و آئینی  ندارند.
گفتنی است، افرادی که در این گزارش به آن ها اشاره شده، مانند: فرشید فتحی ملایری، با هدف دستیابی به مطامع مادی، زندگی در کشورهای غربی، آزادی های جنسی، ضدیت با نظام جمهوری اسلامی ایران و اهدافی از این قبیل،‌ به شکلی ظاهری و نمایشی به مسیحیت پولسی گرویده اند و هیچ گونه باور حقیقی به حضرت مسیح در این افراد وجود نداشته و تنها به دنبال بهره گیری از مسیحیت دروغین برای رسیدن به خواسته‌های نفسانی خود هستند. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.