خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بی اعتنایی مردم پاریس به نتانیاهو + فیلم

var s1 = new SWFObject(“/media/player/flvplayer.swf”,”single”,”400″,”300″,”7″);s1.addParam(“allowfullscreen”,”false”);s1.addVariable(“file”,”http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/videos/story/93-10/22/farhangnews_109558-309506-1421044833.mp4″);s1.addParam(“menu”,”false”);s1.addVariable(“width”,”400″);s1.addVariable(“height”,”300″);s1.write(“player1421128446532”);

ه گزارش ادیان نیوز، نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی جهت همدردی با مردم فرانسه به این کشور سفر کرده و در تجمع بزرگ پاریس در کنار سایر رهبران جهان شرکت نمود.
حضور این مسئول ارشد رژیم صهیونیستی موجب نارضایتی شماری از مجامع حقوق بشری گشته و چنان که رسانه ها نوشته اند حتی شخص فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه نیز تمایل چندانی برای دیدار با او از خود نشان نداد.
حضور نتانیاهو در این تجمع جهت حمایت از آنچه آزادی مطبوعات می نامند عنوان شده است، در حالی که این رژیم در خلال جنگ های پیشین خود با حملات مکرر به مناطقی که در آنها خبرنگاران حضور دارند موجب مرگ ده ها خبرنگار و روزنامه نگار شده است.
رهبران تندرو اسرائیل با محکوم نمودن حوادث پاریس بویژه حمله به یک مغازه یهودی بدنبال کسب منافع سیاسی از آن بر آمده اند. لیبرمن وزیرخارجه این رژیم حمله به پاریس را عملا حمله به اسرائیل خوانده است.
رژیم صهیونیستی در ماه های پیشین با حمله به باریکه غزه به بهانه نبرد با حماس زمینه مرگ صدها کودک را فراهم نمود امری که با محکومیت شدید مجامع بشردوستانه مواجه شد. طرح  دولت نتانیاهو مبنی بر ایجاد یک کشور یهودی در سرزمین های اشغالی کاملا مبتنی بر اندیشه های نژادپرستانه  است که در تضاد با تجمع پاریس جهت ابراز ایجاد همدلی میان همه انسان ها اعم از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان می باشد.
فیلم فوق نتانیاهو را نشان می دهد که بدلیل ممانعت از سوار شدن در اتوبوس و سرگردانی ناشی از این امر با عصبانیت رفتار نموده و با تلفن بدنبال یافتن ماشینی برای خروج از تجمع است. پاریسی های اطراف وی با بی اعتنایی کامل با نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخورد نموده اند.
منبع: فرهنگ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.