خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبعیض نژادی؛ از تصاویر روی جلد کتب تبشیری تا کف خیابان های آمریکا

به گزارش ادیان نیوز، تبعیض نژادی، یکی از مشخصه های مسیحیت صهیونیستی است. از تصاویر جلد کتب تبلیغی -که مظهر افکار وعقاید این فرقه انحرافی است-گرفته تا کف خیابان های آمریکا،- به عنوان کشوری که بر مبنای افکار آن، اداره می شود و بخش اعظمی از پست های کلیدی این کشور از جمله رئیس جمهور، سناتورها، نمایندگان مجلس، فرمانداران ایالات، قضات، پلیس و … در دستان آنها قرار دارد- رگه های محکمی از این تفکر مشاهده می شود.
از جمله اقلام تبلیغی که به فراوانی مورد استفاده سردمداران فرقه مسیحیت پولسی قرار می گیرد، کتابهای مخصوص کودکان است. بر روی جلد کتابهای تبشیری که توسط این فرقه، چاپ و برای اغفال کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، تصویری از حضرت عیسی مسیح منتشر شده که سفید پوستان در حلقه نزدیک به وی و حتی بر روی پاهای وی قرار دارند، ولی کودک سیاه پوست، با فاصله معناداری از کودکان دیگر قرار دارد.
انتشار این نوع از تصاویر، که نشان دهنده نفوذ افکار نژادپرستانه در بین مسیحیان صهیونیست است، پرده از روی نقاب انسان دوستی و محبت ظاهری آنان کنار می زند و همگان را با ماهیت واقعی این فرقه انحرافی آشناتر می کند.
مروجین این فرقه انحرافی و کشیشان آن- که به عنوان جاده صاف کن استعمار برای تسلط بر کشورهایی که منابع غنی معدنی یا فسیلی دارند و یا از موقعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی برخوردار هستند،‌ شناخته می شوند-، خود را دوستدار نوع بشر معرفی می کنند، اما بررسی عملکرد آنها، به طرز شگفتی با این ادعا متناقض و حتی زمانی که به تبلیغ و ترویج عقاید انحرافی خود مشغول هستند، مردم را به دسته ها و گروههای مختلفی تقسیم می کنند و از جمله معیارهای برتری طبقه ای، قرار گرفتن در ردیف رنگ خاصی از پوست است.
تبعیض نژادی، لکه ننگی بر پیشانی سیاه رویان مسیحیت پولسی است؛ چرا که در عصری که به عنوان دوره انفجار اطلاعات و دانش وآگاهی شناخته می شود، همچنان تبعیضات نژادی و قومی با شدت و گستردگی در بین آنها وجود دارد و رنگ پوست، معیار و ملاک برتری انسان‌ها شناخته می شود.
در واقع سیاه پوستان، برای این فرقه فقط به عنوان افرادی شناخته می شوند که با فقیر نگه داشتنشان از نظر اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و …، می توان آنها را به سمت و سوی دلخواه خود کشانید.
واقعیت امر، آن است که در نقشه راه فرقه مسیحیت صهیونیستی، رنگین پوستان را باید در باتلاق جهل، فقر، خشونت و … فروبرد، سپس به سراغ آنها رفته و روی آوردن به مسیحیت پولسی را تنها راه نجات آنها معرفی کرد ؛ در حالی که اصلی ترین گرفتاری این انسانها، زیاده خواهی های دولتهای مستکبری است که مبلغان مسیحی، به عنوان پیشران آنها برای سلطه گری و تصرف سرزمینشان ایفای نقش می کنند.
در بین کشورهای مسیحی نیز، یکی از بزرگترین ناقض حقوق رنگین پوستان و پیروان اقلیت های دینی، کشور آمریکا است. در این کشور که یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر است و خود را قیم مظلومان در جای جای گیتی می داند، هر روز مواردی از تبعیض نژادی و برتری سفیدپوستان بر رنگین پوستان مشاهده می شود.
چندی پیش، چند نوجوان سیاه پوست به طرز وحشیانه ای در ایالت های سنت لوئیس، فرگوسن و …، به قتل رسیدند و هنوز خبری از حکم قضائی درباره متهمین قتلها منتشر نشده؛‌ در حالی که در موارد بسیار زیاد مشابه، پس از رسیدگی قضایی و در اوج بی عدالتی، پلیس این کشور تبرئه شده و مقتول فقط به خاطر رنگ سیاه پوست خود، مجرم مستحق قتل، شناخته شده است.
گفتنی است، قوانین تبعیض‌آمیز در آمریکا علیه سیاه‌پوستان همواره مورد اعتراض گروه‌های حقوق بشری قرار داشته است. بنا به اعتقاد فعالان حقوق بشر، احتمال رفتار تبعیض‌آمیز پلیس با سیاه‌پوستان بیشتر است و آنها دو برابر بیشتر احتمال دارد در دادگاه‌ها محکوم شوند.
منبع:  انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.