خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آشنایی با موسسین سازمان مسیحی(P.M.I)

به گزارش ادیان نیوز، بنا به اطلاعاتی که از زندگی‌نامه یکی از موسسین سازمان مسیحی(PRECEPT  MINISTRIES  INTERNATIONAL)،  به نام”کی آرتور” در دسترس است- و با وجود آنکه درباره ازدواج اولش مطلبی منتشر نشده-، وی بیوه زنی مطلقه بود،که با مشکل قلبی و روحی مواجه بود و به دلیل فقر مالی، به عنوان پرستار کار می کرد.
وی در سال۱۹۶۵ و درحالی که دو پسر کوچک به نام‌های “مارک” و “تام” داشت،  درسن ۲۹ سالگی، با “جک آرتور” ازدواج و پس از آن به خاطر بیماری، به مزرعه ای در مکزیک می‌روند و پسر دیگرشان به نام “دیوید”- که هم اکنون مدیریت مجمع مسیحی فوق را بر عهده دارد- به دنیا آمد.
آن‌ها به مدت سه سال و شش ماه در مکزیک برای ترویج و تبلیغ مسیحیت پولسی، فعالیت کردند. پس از روبرو شدن با مشکلات گوناگون و عدم توانائی بر حل آنها، مجبور به ترک آنجا شدند و به “چاتانوگا” واقع در “تنسی” آمریکا، بازگشتند.
در این مکان،- با وجود آنکه تخصص وی در این زمینه معلوم نیست -“جک”مدیریت یک ایستگاه رادیوئی  مسیحی به نام “دبلیو کی ای اس”را شروع و همسرش نیز در راستای آموزش مبانی مسیحیت صهیونیستی به کودکان و نوجوانان، دور جدید فعالیت خود را آغاز کرد.
این زوج مبلغ مسیحی، که به فعالیت‌های اقتصادی علاقه خاصی داشتند و منبع تامین مالی خود را هرگز مشخص نکرده اند،‌ روز به روز حجم کار خود را افزایش دادند و در واقع  فعالیت‌های مسیحی، به عنوان پوششی برای جذب منابع مالی، محسوب می شد.
در سال ۱۹۷۰، آنها مرغداری و مزرعه ای خریدند تا محلی برای تاسیس مجمع نوپای خود به نام “ریچ اوت” بسازند و جلسات کودکان و نوجوانان را در این طویله برگزار می‌کردند و سرانجام “مجمع بین المللی آموزه های مسیحیت” را تاسیس کردند.
“جک آرتور” دیگر موسس این سازمان به ظاهر خدمات مسیحی، نیز وضع خانوادگی و اجتماعی بهتری از همسر خود نداشت و هیچ اطلاعی از پدر و مادر وی در دست نیست. وی توسط پدر بزرگ و مادر بزرگش در مزرعه” ایندیانا” بزرگ شد.
“جک” بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال ۱۹۴۴ به نیروی دریائی پیوست. وی در جنگ جهانی نیز حضور داشت. در طول سال‌های تحصیلی اش، به عنوان دانشجو در کالج تمپل، خود را علاقه مند به فعالیت های اقتصادی نشان داد و به عنوان مدیر تمام وقت کتاب فروشی و کافی شاپ محوطه دانشگاه “هپی کرنر” کار می کرد.
ادامه زندگی وی طوری رقم می خورد که با بیوه زنی به نام” جک آرتور” ازدواج می کند و چگونه مسیر زندگی این دو نفر که با مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و بیماری و … دست و پنجه نرم کرده اند،‌ موفق به تاسیس سازمانی مسیحی می شوند، نامعلوم است.
سازمانی که “جک” و”کی آرتور” تاسیس کرده اند، به محل تجمع سرمایه داران شرکت های بزرگ تجاری و تعدادی از نظامیان ارتش آمریکا که سابقه فعالیت در پنتاگون را دارند، تبدیل شده و در سایت‌های وابسته به آن، نیز رغبتی برای اعلام اهداف واقعی و چگونگی تشکیل حلقه سرمایه، قدرت نظامی و پوشش مسیحی از خود نشان نمی دهند.
گفتنی است، زندگی نامه افراد موسس این موسسه های به ظاهر خدمتی مسیحی که از جانب دولت‌های غربی پشتیبانی مالی می شوند، نشان می دهد، بیشتر آن‌ها، سوابق بیماری های سخت جسمی و روانی را داشته و قادر به دریافت شفای آن نبوده اند؛ ‌در حالی که وعده دروغین شفای بیماری را به افراد داده و از این طریق در تلاش برای جذب آنها به فرقه مسیحیت پولسی هستند.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.