خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

محدودیت ورود صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در ماه رمضان

براساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، ورود صهیونیست‌ها در دهه پایانی ماه مبارک رمضان به مسجدالاقصی ممنوع می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی به برگزاری نشست جنجالی پرداخته که اخیراً در مورد سیاست‌های اسرائیل در رابطه با ورود غیرمسلمانان به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مصمم است از ورود یهودیان به مسجدالاقصی در ۱۰ روز آخر ماه مبارک رمضان جلوگیری کند. این درحالی است که فشار زیادی از سوی وزرای تندرو در دولت بنیامین نتانیاهو وارد شده است تا جلوی این اقدام گرفته شود.

براساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، ایتمار بن گویر، وزیر تندروی امنیت داخلی اسرائیل، از طرفداران سرسخت ایجاد تغییر در وضعیت موجود در مسجدالاقصی است. وی به شدت دنبال این است تا محدودیت‌هایی که برای ورود یهودیان به مسجدالاقصی و انجام مراسم مذهبی آن‌ها ایجاد شده است را تغییر دهد.

درحال حاضر صهیونیست‌ها تنها در ساعات خاصی می‌توانند وارد مسجدالاقصی شوند. اما اجازه انجام مراسم دعا را ندارند. موضوعی که مورد انتقاد راست‌گرایان افراطی است و تلاش می‌کنند تا تغییراتی اساسی در این زمینه ایجاد کنند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.