خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاپ فرانسیس: قاچاق انسان را متوقف کنید

پاپ فرانسیس با ابراز تاسف از فاجعه قایق مهاجران در سواحل کالابریای ایتالیا که در آن ده ها نفر کشته شدند، از مقامات خواست تا جلوی قاچاقچیان انسان در دریای مدیترانه را بگیرند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزپاپ فرانسیس در سخنرانی هفتگی خود خطاب به جمعیت در میدان سنت پیتر واتیکان گفت: من درخواست خود را برای جلوگیری از تکرار چنین فجایع تکرار می کنم. باشد که قاچاقچیان انسان متوقف شوند.

مقامات محلی گفتند که در پی این حادثه تاکنون ۷۰ جسد پیدا شده است. این مهاجران از ترکیه و از کشورهایی از جمله افغانستان، پاکستان، ایران، سومالی و سوریه بودند.

رهبر کاتولیک‌های جهان افزود: باشد که سفرهای امید دیگر هرگز به سفرهای مرگ تبدیل نشود، باشد که آب های شفاف دریای مدیترانه دیگر با چنین حوادث دراماتیک خونین نشود. برای بسیاری از قربانیان این کشتی غرق شده، برای خانواده های آنها و برای کسانی که جان سالم به در بردند دعا می کنم.

گفتنی است مقامات ایتالیایی اعلام کرده‌اند: در مورد حادثه هفته پیش سه قاچاقچی انسان دستگیر شده‌اند و تعدادی از مقامات هم به خاطر نحوه پاسخگویی به این حادثه تحت بازجویی هستند.

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.